کد خبر: ۳۵۹۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳ 12 January 2017
 
نماینده‌ی مردم تبریز، اسکو و آذرشهر گفت: با عزم جدی دولت خوشبختانه تمامی مشکلات پروژه‌ی مهم اتوبان تبریز - شهر جدید سهند حل شده است و به زودی شاهد شروع جدی عملیات عمرانی و ساخت این اتوبان خواهیم بود.

به گزارش تابناک تبریز، شهاب الدین بیمقدار در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: با تلاش فراوان مشکل معارضین این طرح حل و رضایت تمامی این معارضین کسب شده است، بحث معارضین یکی از مشکلات جدی در ادامه‌ی این پروژه‌ی مهم برای شهرستان بود که حل شد. همچنین دولت با اختصاص بودجه‌ی کافی عزمی جدی در ادامه و به ثمر رساندن این پروژه دارد.

بیمقدار افزود: این روزها شاهد افزایش سرعت پیشرفت پروژهای استان هستیم، هر چند حجم و سرعت اجرای پروژه‌ها هنوز با ایده آل‌ها فاصله دارد، ولی جای امیدواری است با عنایت مسئولان، حق مردم استان در پروژه های راه به خوبی ادا شود که آغاز ریل گذاری خط آهن میانه - تبریز نشان دهنده‌ی عزم جدی دولت است.

مسیر ریلی میانه – تبریز به طول 200 کیلومتر دارای هفت تونل، 21 پل بزرگ، با سرعت طراحی 160 کیلومتر در ساعت برای قطارهای مسافری و 100 کیلومتر برای قطارهای باری است. که از سال 1380 آغاز و متأسفانه تا کنون به پایان نرسیده است. عملیات ریل گزاری این خط آهن از روز سه شنبه 21 آذر ماه 1395 آغاز شده است./ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :