فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: دومین محموله قاچاق خودرو پس از دوماه رصد اطلاعاتی توسط ماموران درغرب این استان کشف شد.
کد خبر: ۳۵۹۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۲ 12 January 2017
به گزارش تابناک : سردار عزیزالله ملکی پنجشنبه در مصاحبه خبری با خبرنگاران اظهار داشت: این محموله به تازگی ازمبادی رسمی وارد کشور شده و از سوی ماموران انتظامی با توقف یک دستگاه خودروکشنده( حمل خودرو) کشف شد.

وی ادامه داد: خودرو کشنده یاد شده، حامل 7 دستگاه خودرو خارجی بوده که ارزش تنها 4 خودروی آن 10 میلیارد ریال برآورد می شود.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اعلام این مطلب که این خودروها بنزینی و برای استفاده در درون کشور وارد شده اند ،‌افزود: ‌محموله اول کشف شده به عنوان خودروهای هیبریدی ، مستعمل و ترانزیت به کشور عراق وارد شده بود.

سردار ملکی اظهار داشت : جای تاسف دارد که برای دومین مرتبه خودروهای قاچاق از مبادی رسمی و قانونی وارد کشور می شود.
وی همکاری نیروی انتظامی با گمرک جمهوری اسلامی ایران در هرمزگان را مناسب و رو به بهبود هرچه بیشتر عنوان کرد به گونه ای که از روابط و تعامل های خوب گذشته نیز بهتر شده است.

** کشف 8 دستگاه خودرو در آبان امسال
8 دستگاه خودرو کیا اسپورتیج که به صورت قاچاق از مبادی رسمی وارد کشور شده بود نیز در آبان سال جاری توسط نیروی انتظامی در هرمزگان کشف شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان در آن زمان گفته بود: این محموله خودرو در ایست بازرسی بِرکه سفلین بین شهرستان بندرلنگه و بندرخمیر کشف و ضبط شد که براساس بررسی های انجام شده ، آن خودروهای صفر به عنوان 6دستگاه خودرو دسته دوم و کار کرده معرفی کرده بودند.

سردارملکی یادآور شده بود:قرار بوده خودروهای یاد شده به استان های مرکزی کشور منتقل و با خودروهای کارکرده تعویض و سپس به عراق ترازیت شود.

**افزایش 18درصدی کشف کالای قاچاق در هرمزگان
فرمانده انتظامی هرمزگان در ادامه مصاحبه خود یاد آور شد:کشف 71هزار و 300 کیلوگرم انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون نشان از افزایش 18درصدی کشفیات مواد مخدر دارد و این موفقیت با تجهیز گلوگاه ها و افزایش کارهای اطلاعاتی و عملیاتی حاصل شده است.

سردار ملکی تصریح کرد: آثار این فعالیت ها در کاهش آمار کشف انواع مواد مخدر استان های همجوار قابل مشاهده است زیرا هرمزگان از استان های خط مقدم مبارزه با مواد مخدر کشور محسوب می شود.

وی یادآور شد : در چند روز گذشته نیز 5 هزار و 150 کیلیو گرم مواد مخدر ازنوع تریاک از 2 باند در منطقه شرق هرمزگان کشف شد که در این رابطه 7 نفر دستگیر و 5 خودرو توقیف شد. 



منبع : ایرنا
برچسب ها: تابناک ، استان ها ، قاچاق
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار