استاندار:
فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، ادامه داد: یگان هوانیروز استان یکی از یگان های سرعتی و استقراری بوده و با توجه به حمایت های استانداری مشکلات کمتری در این استان داریم.
کد خبر: ۳۵۹۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴ 13 January 2017
استاندار آذربایجان شرقی گفت: قدرت نمایی هوشمندانه و شجاعانه دلاوران هوانیروز در دوران هشت سال دفاع مقدس با ضربه های مهلکی که بر دشمن وارد ساختند، جلوه ای بی نظیر از رشادت رزمندگان اسلام و قدرت نظامی کشور رقم زده و نام آنها برای همیشه در تاریخ ماندگار کرد.

دکتر اسماعیل جبارزاده در دیدار با فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای هوانیروز، اظهار داشت: آسایش و امنیت امروز کشور مدیون خون شهدا و تداوم این هوشیاری و دفاع جانانه در برابر دشمنان و ادامه راه شهدای عزیز است.

وی افزود: حماسه های نیروهای پرتوان هوانیروز، آن ها را برای همیشه در تاریخ ایران اسلامی ماندگار کرده است.

استاندار آذربایجان شرقی بیان کرد: همکاری برای توسعه و حمایت از یگان‌های هوانیروز، به ویژه در مواقع حوادث غیرمترقبه در منطقه گره گشا است.

وی ادامه داد: در بازه های زمانی مشخص در راستای حمایت هرچه بهتر، یگان ها از نزدیک بازدید شده و با حضور در یگان ها بحث های فنی و مشکلات بررسی و گزارش آنها ارایه می شود و بر اساس این گزارش ها هر کاری که از دستمان بر بیاید انجام می دهیم.

جبارزاده در ادامه با تاکید بر این که استانداری در کنار یگان هوانیروز بوده و هست، خاطرنشان کرد: در تبریز امکانات مناسبی وجود دارد و باید از این امکانات ایجاد شده با مدیریت به موقع از آن استفاده کنیم.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران هم ضمن قدردانی از استاندار آذربایجان شرقی در خصوص حمایت های انجام شده، اظهار داشت: : یگان های هوانیروز کشور یکی از اولین یگان های ارتش بود که پس از انقلاب تنها در 18 ماه شروع انقلاب، 44 شهید تقدیم انقلاب کرد.

امیر سرتیپ دوم هوشنگ یاری اظهارداشت: هوانيروز يكی از يگان های كارآمد و بسيار موثر نيروی زمينی و در خدمت تمامی ملت ايران بوده و هست.

وی خاطرنشان کرد: تبریز حرف برای گفتن زیاد دارد و شاهد هستيم كه در خصوص رفع مشکلات، مدیریت خوبی انجام شده و مدیریت عالی در این استان وجود دارد.

یاری با تاکید بر این که پشتیبانی های شما به هوا نیروز بسیار کمک کرد، گفت: زمانی که یک استاندار دید بسیار خوب نظامی دارد، ظرفیت خوبی محسوب می شود و باید از این ظرفیت  به خوبی بهره مند شویم.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، ادامه داد: یگان هوانیروز استان یکی از یگان های سرعتی و استقراری بوده و با توجه به حمایت های استانداری مشکلات کمتری در این استان داریم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار