سرمربی تیم ملی فوتبال در بیانیه ای در صفحه شخصی خود به انتقادات خود ادامه داد.
کد خبر: ۳۶۱۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۸ 15 January 2017
کارلوس کی روش در بیانیه جدید خود پیرامون برانکو ایوانکوویچ نوشت : فدراسيون فوتبال ایران گروگان برانكو است !

کارلوس کی روش در بیانیه خود نوشت:

دوستان عزیز

جالب نیست؟

درست در زمانی که فدراسیون فوتبال ایران با تصمیمی یک طرفه و با توجه به مخالفت‌های مستمر و برنامه ریزی شده آقای برانکو ایوانکوویچ و دیگر چهره های ورزشی، فاز سوم برنامه های آماده سازی تیم ملی را لغو کرد ، چین که از رقیبان اصلی ما است مقابل کرواسی دیداری دوستانه برگزار کرده است ، باورتان می شود؟  تیم ملی ایران مجبور می شود اردوی آمادگی خود که خارج از تقویم فیفا بوده است را لغو کند اما رقیب اصلی ما به آماده سازی خود ادامه می دهند.

چین، مقابل تیم ملی کرواسی تیم ملی کشور آقای برانکو بازی کرده است ، همان زمانی که او با اردوی تمرینی تیم ملی ایران مخالفت کرد، تیم ملی کشورش به چین کمک کرد تا برای بازی مقابل ایران و برنده شدن مقابل ما آماده شود.

فوق العاده است !

آقای برانکو و مشاوران ارشد فدراسیون ایران در این باره چه نظری دارند؟

حرفه ای گری رقبای ما موضوع جدیدی برای ما نیست ، چین قبل از این مقابل ایسلند هم بازی کرده است ، در همین زمان، یعنی خارج از تقویم فیفا، ازبکستان مقابل گرجستان و ارمنستان به میدان خواهد رفت. قطر هم انجام یک بازی دوستانه مقابل مولداوی را اعلام کرده است. اما در ایران نسئولان ما قدرت به اجرا درآوردن فاز سوم برنامه آمادگی تیم ملی در راه جام جهانی را ندارند.

دوستان عزیز، واقعیت مشخص است ، رقبای ما یک برنامه حرفه ای را برای آمادگی خود در راه رقابتهای انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ انتخاب کرده اند اما فدراسیون ایران تصمیم گرفت در مسیری مخالف با این گام بردارد ، چون گروگان یک مربی ممتاز و متخصص کروات است .

همانطور که فردی خردمند از یونان باستان گفته: ما به اندازه سطح انتظاراتمان اوج نمی‌گیریم بلکه به اندازه سطح تمریناتمان سقوط می کنیم.

با آرزوی بهترین ها
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :