کد خبر: ۳۶۱۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸ 16 January 2017
مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، گفت: عنوانی آقای گلی و ... عنوان‌های فردی است امسال تمام تمرکز من و بازیکنان تیم روی قهرمانی است.

به گزارش تابناک تبریز، لوسیانو ادینیو یکی از محبوب‌ترین بازیکنان تراکتورسازی است که هواداران این تیم روی گلزنی‌های او حساب ویژه‌ای باز کردند.

مهاجم برزیلی سرخپوشان تبریز در نیم فصل اول به دلیل مصدومیت‌هایی که با آن روبرو شد نتوانست آن‌طور که باید شرایط خیلی خوبی داشته باشد و در حال حاضر هم به دلیل مصدومیت در حال فیزیوتراپی است.

ادینیو در گفت‌وگو با  فارس در مورد شرایط خودش و تراکتورسازی صبحت‌هایی را  انجام داد که در زیر می‌خوانید؛

در حال حاضر در چه شرایطی قرار داری؟

به تهران سفر کردم و مشغول انجام امور درمانی هستم تا بتوانم هر چه زودتر شرایط بازی را پیدا کنم. هر روز فیزیوتراپی می‌کنم تا به آمادگی صد در صد برسم.
چه زمانی مصدومیتت به طور کامل به پایان می‌رسد؟

فکر می‌کنم از یکی دو هفته دیگر شرایط بازی را پیدا کنم و بتوانم برای تراکتورسازی به میدان بروم.

 بازی با استقلال خوزستان چطور بود؟

بازی خوبی بود و بازیکنان ما در این مسابقه بعد از تعطیلات لیگ عملکرد بدی نداشتند. استقلال خوزستان هم تیم خوبی بود اما خوشبختانه توانستیم از موقعیت‌هایی که به دست آوردیم استفاده  کنیم و در پایان هر سه امتیاز را بگیریم. حالا هم آماده دیدار مقابل صنعت نفت آبادان هستیم.

 نقل و انتقالات را برای تراکتورسازی خوب دیدی؟

در نقل و انتقالات 2 بازیکن خوب گرفتیم که این نفرات می‌توانند به ما کمک کنند. تراکتورسازی امسال کاملا آماده است و تنها به کسب موفقیت و قهرمانی فکر می‌کند.

در نقل و انتقالات سروش رفیعی را از دست دادید این مسئله به تیم ضربه نمی‌زند؟

سروش فوتبالیست خیلی خوب و با کیفیتی است. امیدوارم او بتواند در تیم جدید خود موفق شود. راه تراکتورسازی ادامه دارد و ما در همه حال تلاش می‌کنیم تا به موفقیت برسیم.

امسال نتوانستی مثل لیگ چهاردهم در گلزنی موفق عمل کنی؟

امیدوارم با رفع مصدومیت بتوانم عملکرد بسیار خوبی داشته باشم. گلزنی زمانی موثر است که باعث موفقیت تیم شود این عناوین فردی است امسال ما فقط دنبال قهرمانی هستیم و سایر مسائل تحت تاثیر قهرمانی خواهد بود. تمام هدف تیم ما امسال قهرمانی است.

 بازی با صنعت نفت را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟

بازی بسیار سختی در پیش داریم صنعت نفت هم تیم خوبی است اما در این مسابقه فقط و فقط به فکر قهرمانی هستیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار