سرمربی تراکتورسازی گفت: استقلال خوزستان از ما بیشتر لیاقت داشت.
کد خبر: ۳۶۱۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲ 16 January 2017
 امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت اظهار داشت: درباره بازی باید بگویم که تراکتورسازی تا حدودی روند خود را پیدا می کند.حالا هم بازی سختی مقابل صنعت نفت داریم.  بازی قبلی ما بسیار سخت بود که در کنفرانس هم گفتم لیاقت استقلال خوزستان بیشتر از ما بود.

وی در ادامه افزود: در دیدار گذشته در حد تراکتورسازی بازی نکردیم اما دیدار مقابل تیم‌های فیروز کریمی این حسن را دارد که تیمش فوتبال بازی می‌کند اما نباید به تیم حریف فضا بدهیم زیرا به مشکل برمی‌خوریم.

سرمربی تراکتورسازی درباره محرومیت تماشاگران در بازی تراکتورسازی و صنعت نفت که فردا برگزار می‌شود نیز اظهار کرد: جای تاسف دارد که "پرشورها" حضور ندارند و به نظرم محرومیت آن‌ها کم لطفی است. تیم ما شرایط خوبی پیدا کرده است و سه بازیکنی که جذب کرده‌ایم مطمئنا به ما کمک خواهد کرد.در بازی فردا ادینیو و شهرام گودرزی را به علت مصدومیت در اختیار نداریم چرا که سرمای هوا و سفتی زمین‌های چمن باعث می‌شود که تعداد مصدومان بالا برود.

وی درباره وضعیت ورزشگاه یادگار امام گفت: چمن این ورزشگاه نسبت به شرایط دو ماه قبل بهتر شده اما این چمن،‌ آن چمنی نبود که قولش داده بودند و اگر زیاد از آن بار بکشند، این چمن جوابگو نخواهد بود.

وی درباره اشتباه‌های برخی از بازیکنانش در خط دفاعی بیان داشت: من دوست دارم همیشه یک بازی هجومی به نمایش بگذاریم. تیم‌های من همیشه فوتبال هجومی کار می‌کنند اما واقعیت قضیه این است که تا الان در خط دفاعی اشتباه‌های بچه‌گانه‌ای شاهد هستیم و سعی می‌کنیم در تمرین‌ها این اشتباه‌ها را به حداقل برسانیم.

کاپ ادامه داد،قلعه‌نویی بیان کرد: ما در پست دفاع چپ مشکل داشتیم و امیدوارم با رفع مصدومیت سعید آقایی و آمدن هاشم بیک‌زاده، این مشکل را برطرف کنیم. بیک‌زاده قابلیت بازی در چند پست را دارد و در واقع با جذب او، چند بازیکن خوب به تیم اضافه کرده‌ایم. اضافه شدن مهرداد جماعتی به تیم ما نیز با ماندن سعید آقایی منتفی شد. جماعتی بازیکن خوبی است اما قسمت نشد که در خدمتش باشیم.در روزهای آینده در دو پست هافبک تهاجمی و فوروارد دو بازیکن جذب خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :