در لیگ دسته اول فوتسال ایران؛
تیم فوتسال آتلیه طهران قم در لیگ دسته اول فوتسال ایران برابر بهراد اردبیل به پیروزی رسید.
کد خبر: ۳۶۱۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۱ 17 January 2017
به گزارش تابناک قم، پرونده نیم فصل اول مسابقات فوتسال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور امروز بسته شد و تیم فوتسال آتلیه طهران قم موفق شد نیم فصل اول را با پیروزی پشت سر بگذارد.

تیم فوتسال آتلیه طهران قم دوشنبه شب در هفته نهم از لیگ دسته اول فوتسال در سالن شهید حیدریان قم به دیدار تیم بهراد اردبیل رفت و در نهایت موفق شد حریف خود را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهد.

در این مسابقه ۲ تیم بازی نزدیکی به نمایش گذاشتند که کفه ترازو در مالکیت توپ به سود تیم قمی سنگین‌تر بود اما بازیکنان این تیم در گلزنی ناموفق بودند و دروازه بان تیم بهراد اردبیل نیز بارها ناجی دروازه تیمش شد.

در نیمه دوم و در دقایق پایانی مسابقه، دروازه بان تیم بهراد اردبیل آسیب دید و از زمین مسابقه بیرون رفت و سرانجام تیم آتلیه طهران قم توانست در ۴ دقیقه پایانی بازی ۳ بار دروازه حریف را باز کند.

گل نخست تیم آتلیه طهران قم را محسن بخشی به ثمر رساند و سپس نوبت به علی اصغر احمدی رسید تا ۲ بار پیاپی برای نماینده قم گلزنی کند و در نهایت این بازی با برتری قاطع قمی‌ها به پایان رسید.

این پیروزی به آتلیه طهران کمک کرد تا در پایان هفته نهم و پایانی نیم فصل با ۱۳ امتیاز در رده سوم جدول گروه یک قرار گیرد در حالی که شاهد شیراز ۱۵ امتیازی و مقاومت قرچک ۱۹ امتیازی بالاتر از سرخپوشان فوتسال قم قرار گرفته‌اند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار