کد خبر: ۳۶۲۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲ 17 January 2017
امیر قلعه‌نویی پس از تساوی 2 بر 2 تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در جمع  خبرنگاران گفت: درست است که دو گل زدیم اما شادابی لازم را نداریم. در نیمه دوم بهتر شدیم اما مخصوصا روی گل دوم اشتباهات بچه‌گانه‌ای داشتیم. مدافعان در این بازی وظیفه خود را انجام ندادند. فکر می‌کنم گردش توپ تیم صنعت نفت از ما بهتر بود اما ما می‌توانستیم پیروز مسابقه باشیم. روی اشتباهات بچه‌گانه بازیکنانمان بازی مساوی شد. وقتی بازی بدون تماشاگر باشد دیگر آن حس و حال و جذابیت فوتبال در آن نیست.


وی در خصوص بازی کردن هاشم بیک‌زاده پس از یک جلسه تمرین اظهار داشت: بیک‌زاده رضایت من را جلب کرد. او در این مسابقه خوب نبود اما بد هم نبود.  بازیکنانی که انتظار بیشتری داشتیم در حد و اندازه‌های خود ظاهر نشدند. سعید آقایی پس از مصدومیت خود آماده این بازی نبود و ما از بیک‌زاده استفاده کردیم چون آقایی نمی‌توانست از ابتدا در زمین حاضر شود.

 

سرمربی تراکتورسازی در مورد وضعیت چمن ورزشگاه یادگار امام(ره) با بیان اینکه چمن ورزشگاه ایرادی برای بازی نداشت، ادامه داد: چمن ورزشگاه بهانه‌ای برای تساوی نیست. فکر می‌کنم این چمن شرایط مناسب برای بازی‌های آینده را ندارد اما باید تا پایان فصل با آن مدارا کنیم. در این مسابقه دیدیم که تیم نفت به خوبی گردش توپ داشت.

 

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که آیا فکر نمی‌کنید میانگین سنی بازیکنان دو تیم روی نتیجه این مسابقه تأثیر داشته باشد، خاطرنشان کرد: این مسئله تأثیرگذار نیست. خیلی از بازی‌ها ما در دقایق آخر به گل رسیدیم مانند بازی مقابل ذوب‌آهن در جام حذفی و دیدار قبلی ما مقابل استقلال خوزستان در لیگ برتر. ما در این مسابقه حتی محمد نوری را از زمین بیرون آوردیم و بازیکن جوانتری را جایگزین او کردیم.

 

وی در خصوص محرومیت تماشاگران تراکتورسازی در این مسابقه تصریح کرد: از مربی پرتغالی تراکتورسازی پرسیدم آیا در پرتغال هم تماشاگران را هم محروم می‌کنند که گفت خیر چنین چیزی رخ نمی‌دهد. این درست نیست و فکر می‌کنم نگاه به همه ورزشگاه‌ها باید عادلانه باشد. با این حال تماشاگران سرمایه فوتبال هستند و تمام تلاش بازیکنان و حتی افراد پشت صحنه برای جذب تماشاگران است.

 

سرمربی تراکتورسازی در خصوص اشتباهات فردی بازیکنان خود در این مسابقه با بیان اینکه این اشتباهات جزئی از فوتبال است، گفت: در تمرینات پیگیر هستیم که اشتباهات فردی بازیکنان را حل کنیم. چند هفته بود روی ضربات ایستگاهی گل نخوردیم اما در این مسابقه در برخی صحنه‌ها خالد شفیعی اشتباه کرد که منجر به گل صنعت نفت نیز شد. تیم‌های بزرگ هم اشتباهات فردی دارند مثلاً در رئال راموس هم اشتباه می‌کند.

 

قلعه‌نویی در خصوص مهدی کیانی گفت: کیانی نماد تعصب و غیرت تراکتورسازی است. او با وجود مصدومیت و مشکلی که چشمش داشت بازی کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار