رئیس اداره پایش اداره کل محیط زیست آذربایجان‌شرقی هشدار داد
رئیس اداره پایش اداره کل محیط زیست آذربایجان‌شرقی از ناسالم بودن هوای تبریز برای گروه‌های حساس جامعه خبر داد و گفت: مردم از ترددهای غیرضروری در این هوای ناسالم خودداری کنند.
کد خبر: ۳۶۲۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶ 18 January 2017

شاهین رحیم اوغلی در گفت‌وگو با ایسنا ، با اعلام این خبر اظهار کرد: شاخص کیفی هوای تبریز بر اساس پارامتر ذرات کمتر از 2.5 میکرون برابر با 128 بوده و ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه است.

وی با تاکید بر اینکه هوای تبریز طبق شاخص‌ها ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه است، ادامه داد: با توجه به اینکه ناسالم بودن هوای تبریز تداوم داشته و تنها چند روز شاهد هوای سالم بوده‌ایم، از این رو تمامی افراد جامعه جهت حفظ سلامتی خویش باید از ترددهای غیر ضروری اجتناب کنند.

وی تاکید کرد: بیشترین دلیل آلودگی کلانشهر تبریز مربوط به استفاده از خودروهاست، اما در حالت کلی سکون هوا، کلانشهر بودن تبریز، تردد خودروها، آب و هوا و توپوگرافی خاص این منطقه و همچنین وجود صنایع مختلف در شهر تبریز از عوامل ایجاد آلودگی هوا در این کلانشهر است.

رحیم اوغلی توصیه کرد: از مردم تقاضا داریم به جای استفاده از خودروهای تک سرنشین از وسایل نقلیه‌ی عمومی استفاده کرده و همچنین از ترددهای غیرضروری در شهر نیز اجتناب کنند

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رامین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
سلام این خبر واسه دیروزه

123 هست امروز
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار