ترامپ، یک دیکتاتور بالقوه است که شکست می‌خورد
جرج سوروس بیش از همه جای دنیا در منطقه خاورمیانه وقفقاز آسیا شناخته شده است .
کد خبر: ۳۶۴۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱ 21 January 2017
به گزارش سرویس بین الملل تابناک تبریز، جرج  سوروس بیش از همه جای دنیا در منطقه خاورمیانه وقفقاز  آسیا شناخته شده است . چرا که بسیاری از تحلیل گران سیاسی یکی از علل و عوامل بروز بحران های اجتماعی و سیاسی در داخل کشور را وجود برنامه ریزی های افرادی مانند وی می دانند.
 
هرچند به اذعان کارشناسان سیاسی، جرج سوروس به دلیل عدم وجود امکان حضور در ایران و عدم امکان فعالیت اجتماعی رسمی در این کشور تاکنون نتوانسته است برنامه های مخملی خود را پیاده کند اما ناظران معترفند که همین سوروس با صرف چند صد میلیون دلار توانست حکومت مستقر در گرجستان و قرقیزستان و .. را تغییر دهد.
 
اما اکنون برای سوروس اتفاق بدی افتاده است. او در اظهار نظری جالب در خصوص ترامپ رییس جمهور امریکا بیان داشته است : ترامپ، یک دیکتاتور بالقوه است که شکست می‌خورد.

سوروس چند ساعت مانده به مراسم تحلیف دونالد ترامپ در داووس گفته است "این فریبکار و دغل باز" (ترامپ) درصدد جنگ تجاری است که تاثیرات بسیار فراگیری بر اروپا و دیگر بخش های جهان خواهد داشت. ترامپ خود را برای یک جنگ تجاری آماده می کند و اگر ما یک جنگ تجاری را آغاز کنیم این می تواند به راحتی به نوع دیگری از درگیری ها تبدیل شود و بسیار خطرناک است.

وی ادامه می دهد این دیکتاتور در آینده پیروز نمی شود و من شخصا اطمینان دارم او شکست می خورد چرا که نظرها و ایده های او با هم در تضاد هستند.
 
حال آن گونه که هویداست  سوروس در داخل خانه خود دچار چالشی اساسی شده است . ارزشهای نوید بخشی که  وی برای ترویج آنها هزاران مایل دورتر از خانه خود می رفت امروز در داخل خاک امریکا در معرض آزمونی سخت واقع  شده است.
سوروس امروز شاید به اعتباری در حال اعتراف تلویحی برای شکست لیبرال دمکراسی موعود خود است چرا که از دل همین نوع حکومت ، دیکتاتوری بنام ترامپ سر بر آورده است.
تاریخ در مورد تلاشهای آتی سوروس و اثرگذاری آن بر کشور خود قضاوت خواهد نمود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :