پرسپولیسی ها در حالی روز آینده به سراغ گسترش فولاد می روند که ترکیب این تیم نسبت بازی رفت فصل قبل در استادیوم آزادی، هشت تغییر را در خود می بیند.
کد خبر: ۳۶۵۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰ 22 January 2017
 سرخ پوشان روز آینده در دیدار برابر گسترش فولاد به میدان می روند، دیداری که کسب سه امتیاز آن برای ادامه صدرنشینی این تیم مهم است. اما نکته جالب در این باره تغییرات فراوانی است که نسبت به آخرین دیدار برابر گسترشی ها در ورزشگاه آزادی در ترکیب پرسپولیس به وجود آمده است، از آخرین دیدار این دو تیم در ورزشگاه آزادی 6 بازیکن از جمع پرسپولیسی ها جدا شده اند و 2 بازیکن نیز به دلیل محرومیت و مصدومیت در این بازی حضور ندارند.

سرخ پوشان در دیدار رفت فصل قبل که آذرماه در ورزشگاه آزادی به میدان رفتند و توانستند بازی را با یگ گل به سود خود به پایان برسانند با ترکیب سوشا مکانی، محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی، محمد انصاری، رامین رضاییان، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه و جری بنگستون به میدان رفت.


از این جمع مکانی، بنگر، نورمحمدی، عالیشاه، نوراللهی و بنگستون از جمع سرخ پوشان جدا شدند و مسلمان به دلیل سه اخطاره بودن و رضاییان نیز به دلیل مصدومیت در دیدار روز آینده برابر گسترش فولاد به میدان نخواهند رفت./lورزش3
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار