سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی می‌گوید چرا باید دیدارهای تراکتور زودتر از بازیهای پرسپولیس برگزار شود.
کد خبر: ۳۶۵۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۱ 22 January 2017
امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی تیمش مقابل پیکان، اظهار کرد: در ابتدا تشکر می‌کنم از مسئولان شهر قدس که زمین خوبی برای این دیدار فراهم کرده بودند. درباره مسائل فنی این دیدار دو بحث داریم؛ اول اینکه هر کسی این بازی را دید لذت برد. ما باید تا دقیقه ۸۰ با اختلاف دو، سه گل جلو می‌افتادیم که این اتفاق نیفتاد. در دقایق پایانی تیم حریف فشار زیادی برای گل زدن آورد که ناشی از گل نزدن‌های ما بود.

او در ادامه با تشکر از هواداران تبریزی به خاطر حمایتشان از تراکتور، گفت: من یک گلایه دارم چرا ما باید جلوتر از رقیب‌مان بازی کنیم؟ باید دیدارها همزمان باشد. قلعه‌نویی چه گناهی کرده که باید بازی اول را انجام دهد و امتیاز اول را بگیرد. به راحتی هواداران ما را برای حضور در استادیوم محروم می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی افزود: خیلی جاها بدترین اتفاقات می‌افتد ولی تیم‌ها جریمه نقدی می شوند. فدراسیون و کمیته انضباطی برای نشان دادن عدالت‌شان باید با همه تیم‌ها به یکسان رفتار کنند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در واکنش به اینکه پیکان می‌توانست دروازه این تیم را بازی کند، گفت: خودم این موضوع را تایید کردم اما ما چند موقعیت بسیار خوب گلزنی بالای ۹۰ درصد داشتیم که تعجب می‌کنم چطور امید عالیشاه و خالد شفیعی آنها را خراب کردند. پیکان در پنج دقیقه پایانی فشار زیادی روی دروازه ما آورد اما خط دفاعی‌مان عملکرد خوبی داشت. با این حال اعتقاد دارم پنالتی مسلم ما در این بازی گرفته نشد، ان‌شاءالله که من اشتباه می‌کنم.

او درباره اعتراض باشگاه تراکتورسازی به برگزاری بازی‌های این تیم زودتر از پرسپولیس در طول هفته‌های گذشته، خاطرنشان کرد: اعتراض ما این است که حدود پنج، شش بازی را زودتر از پرسپولیسی‌ها برگزار کردیم و انتظار داریم پرسپولیس هم به همین تعداد زودتر از ما بازی کند و بعد از آن بازیها را همزمان کنند. ما خواهان برگزاری زودتر بازیهای پرسپولیس نسبت به بازیهای خودمان هستیم تا عدالت رعایت شود. اگر به اعتراض ما رسیدگی نکنند مجبوریم از قانون تبعیت کنیم.

به گزارش ایسنا، قلعه‌نویی در نشست خبری امروز با لباس آتش‌نشانان حاضر شد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
nashnas
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
معلوم میخواهند جلوی تراکتور گرفته شود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :