دکتر شهرام دبیری در نامه ای به مهندس مهدی چمران:
دکتر شهرام دبیری در نامه ای به مهندس مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران ضمن تسلیت شهادت آتش نشانان این شهر، از خطر تکرار این حوادث در شهرهای مختلف خبر داد.
کد خبر: ۳۶۵۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱ 23 January 2017
دکتر شهرام دبیری در نامه ای به مهندس مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران ضمن تسلیت شهادت آتش نشانان این شهر، از خطر تکرار این حوادث در شهرهای مختلف خبر داد.

به گزارش  تابناک تبریز، دکتر شهرام دبیری در نامه به مهندس مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران شهادت آتش نشانان این شهر را تسلیت گفت. او در این نامه ضمن تاکید بر احتمال تکرار این حوادث در شهرهای مختلف کشور خواستار انتقال تجربیات این حادثه تلخ به سازمان های آتش نشانی کشور شده است.

متن نامه دکتر دبیری رئیس شورای شهر تبریز به این شرح است:

بسمه تعالی

انا لله و انا اليه راجعون

جناب آقای مهندس چمران

رئیس محترم شورای اسلامی شهر تهران

با خبر شدیم بار دیگر مردانی از تبار ایثارگران و جان نثاران عرصه امداد و نجات شهرداری تهران، در راه صیانت از جان و مال مردم به درجه رفیع شهادت نائل شدند. خانواده بزرگ شورا و شهرداری تبریز و عموم مردم تبریز عزیز، خود را همچون دیگر هموطنانمان در این حادثه غمبار و جگرسوز، داغدار می داند. آتش نشانان میهنمان لحظه به لحظه برای آرامش مردم در فضایی به ‌دور از جلوه‌گری به مجاهدت مشغول اند و همواره رو درروی آب و آتش اند؛ آنان که به مصاف آتش و حادثه می روند تا شهرهایمان ایمن و فرزندانمان آسوده خاطر باشند. گرچه شهادت لباس زیبایی است که برازنده آن مجاهدان است و همت والایشان نشانی از شرف و شهامت آتش نشانان این سرزمین است، اما از دست دادن فرزندان برومندمان در این سنگر برایمان سخت و جانکاه است.

بی شک این حادثه زنگ خطری برای تمام کلانشهرهای کشور و در این میان شهرهایی مانند تبریز و تهران است که به دلیل بلند مرتبه سازی و داشتن بافت فرسوده در مرکز شهر با خطر تکرار این حوادث دست به گریبان هستند. امید است در سایه الطاف الهی و مدیریت علمی و جهادی و با عبرت گرفتن از تجربه تلخ این حادثه، ایران اسلامی و سرفرازمان دیگر هیچگاه شاهد چنین حوادث دلخراشی نباشد.اینجانب به نمایندگی از اعضای محترم شورای اسلامی شهر تبریز، ضمن عرض تسلیت به حضرتعالی، اعضای محترم شورای اسلامی و شهرداری تهران و به ویژه خانواده آن عزیزان، از درگاه ایزد منان، برای بازماندگان این حادثه دردناک، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.

شهرام دبیری

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :