سرمربی گسترش فولاد گفت:پرسپولیس امروز کمتر از تمام مسابقات قبلی خود فرصت داشت.
کد خبر: ۳۶۵۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۶ 23 January 2017
فراز کمالوند در خاتمه دیدار مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی خوب و با کیفیتی بود. ما این جا آمده بودیم که امتیاز بگیریم. پرسپولیس امروز کمتر از تمام مسابقات قبلی خود فرصت داشت.

وی افزود: من از نتیجه راضی نیستم اما از توانی که بچه ها گذاشتند راضی هستم.

سرمربی فولاد گفت: جو ورزشگاه روی داور تاثیر گذاشته بود. کوچکترین شارژ بچه های ما تا قبل از گل را داور خطا اعلام می کرد. ما باخته ایم و اگر درباره داوری صحبت کنیم می گویند می خواهیم توجیه کنیم.

وی بیان داشت: پرسپولیس در نیمه اول اصلا فرصت نداشت اما برد خود را مدیون هوادارانش است که به داور و گسترش فشار زیاد وارد کردند. به نظر من آن ها عامل این برد بودند.

وی تصریح کرد: اگر دفاعی بازی نمی کردیم 5 گل می خوردیم. به هر صورت دنبال کسب امتیاز بودیم. فولاد هفته پیش 3 گل در زمین خود خورد و 5 گل نخورد. اگر تیم ما 4 گل خورده بود همین اصحاب رسانه می گفتند که چرا ما چهار گل خوردیم؟ ما دو موقعیت صددرصد داشتیم که یکی را بیرانوند خیلی خوب مهار کرد و دیگری را خالقی فر کمی عجله کرد.

کمالوند درباره تیم های کمالوند که هجومی کار می کنند بیان داشت: فوتبال با فوتبال فرق می کند. من اگر 10 دفیه در این شرایط با پرسپولیس بازی کنم همین طور بازی می کنم. در یک ربع آخر بازی بچه ها تحت تاثیر شرایط قرار گرفتند. 

وی ادامه داد: فوتبال در ایران بد شده است. جمع کنید این بازی را. قبل از بازی استقلالی ها فحش می دهند و اگر نتیجه بگیریم بعد از بازی پرسپولیسی ها. مگر حرف بدی زدم که گفتم سه امتیاز باید در جیب آذربایجان باشد.

کمالوند تصریح کرد: هیچ مربی و بازیکنی شرف خود را از کوچه در نیاورده است. به جای چسبیدن به حواشی باید به متن توجه کنید. باید فحش هایی که در فضای مجازی می دهند درست کنید. مطمئنا ما و تراکتور دوست داریم ماشین سازی هم بماند. 

سرمربی گسترش فولاد اذعان داشت: اصلا نمی خواهم بگویم صحنه مشکوک بازی پنالتی بوده یا نه؟ بازی برای این که به نفع یک تیم شود نیاز به گرفتن پنالتی نیست. اگر 5 خطا در وسط زمین به نفع یک تیم بگیرید، دیگر تیم عقب می کشد. این یک حسن است که پرسپولیس دارد. شما دیدید وقتی به سیدجلال اخطار داد، تماشاگر چه فشاری آورد./کاپ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :