مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد با اشاره به برگزاری برنامه های هفته قرآن و عترت گفت: بیش از ۱۲۰ اثر به دبیرخانه جشنواره قرآن و عترت در رسانه یزد ارسال شده است.
کد خبر: ۳۶۶۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵ 24 January 2017

به گزارش تابناک یزد،محسن رستگاری، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد و دبیر جشنواره قرآن و عترت در رسانه استان یزد با اشاره به برگزاری برنامه های هفته قرآن و عترت در استان یزد گفت: در بخش جشنواره قرآن و عترت در رسانه بیش از 120 اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده است که در سه بخش خبر، گزارش و عکس خبری مورد ارزیابی قرار می گیرد.

 

وی افزود: این آثار از رسانه های مکتوب و مجازی از جمله خبرگزاری ها، سایت های خبری و تحلیلی دارای مجوز، روزنامه ها و هفته نامه و ماهنامه ها به این دبیرخانه رسیده است.

 

دبیر جشنواره قرآن و عترت در رسانه تصریح کرد: هم اکنون این جشنواره در بخش داوری قرار دارد که از داوران برجسته استانی بدین منظور استفاده می شود و پس از مشخص شدن آثار برتر، در اختتامیه برنامه های قرآن و عترت از آنها تجلیل می شود.

 

رستگاری بیان کرد: ما علاوه بر این جشنواره تجلیل از تالیان طرح تلاوت نور، محافل انس با قرآن، اهدای قرآن و دوره آموزش مجازی ویژه فعالان مجازی در رشته قرآن و عترت از جمله برنامه ها ما در کانون های مساجد است.

شبستان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار