کد خبر: ۳۶۶۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳ 24 January 2017

حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی در گ فت‌وگو با به برگزاری برنامه‌های دهه فجر در استان لرستان اشاره کرد و اظهار داشت: بیش از 3000 مبلغ و مبلغه دهه فجر در مساجد و روستاهای پرجمعیت، دهستان‌ها، مراکز بخش‌ها اعزام می‌شود که تبیین و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، مسابقات فرهنگی مذهبی و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا انجام می‌شود.

وی افزود: جشنواره قرآنی در تمام شهرستان‌های استان برگزار می‌شود که معرفی برنامه‌های قرآنی، تجلیل از چهره‌های برتر قرآنی و محافل انس با قرآن در دهه فجر در سطح استان لرستان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان عنوان کرد: یادواره شهدای قرآنی با سخنرانی معاون پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی کشور چهاردهم بهمن‌ماه در سالن جهاد کشاورزی خرم‌آباد برگزار می‌شود.

وی اجرای گفتمان‌های دینی، اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشیدن به جوانان جهت شناخت هر چه بیشتر شکل‌گیری انقلاب را از دیگر برنامه‌های دهه فجر دانست و بیان کرد: عضویت اداره کل تبلیغات اسلامی استان در همه کمیته‌های ستاد دهه فجر با محوریت کمیته قرآنی، تشکل‌های دینی  و مذهبی، انجمن‌های مذهبی،کانون مداحان و تشکل‌های دینی را از دیگر فعالیت‌های سازمان تبلیغات استان لرستان برشمرد.

وی بابیان اینکه برنامه‌های قرآنی و شب‌های انقلاب با حضور ائمه جماعات در مساجد استان به مناسبت دهه فجر برگزار می‌شود تصریح کرد: دعوت از همه روحانیون، هیئت‌های مذهبی، انجمن‌های اسلامی، تشکل‌های دینی برای حضور پررنگ در دهه فجر به‌ویژه تکمیل جشن انقلاب در روز 22 بهمن انجام می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار