شهردار تازه آباد گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از 10 میلیارد و 317 میلیون ریال برای عمران و آبادانی این شهر هزینه شده است.
کد خبر: ۳۶۶۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹ 24 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا،فرهاد حبیبی روز سه شنبه افزود: این اعتبار در حوزه های آسفالت، بتن ریزی، جدول گذاری و موزائیک فرش معابر شهر تازه آباد مرکز شهرستان ثلاث باباجانی هزینه شده است.
وی یکی از مطالبات جدی شهروندان تازه آباد را آسفالت و بهسازی معابر شهری عنوان و تصریح کرد: عملیات آسفالت یک هزار و 900 متر مربع از شهرک فرهنگیان، آسفالت خیابان فاروق اعظم به مقدار سه هزار و 200 متر مربع، روکش آسفالت ورودی شهرک کارکنان و ابراهیم آباد به مقدار 2 هزار و 200 متر مربع و روکش آسفالت بلوار حر به مقدار 6 هزار متر مربع از جمله اقدام های مهمی است که با بیش از چهار میلیارد ریال اعتبار صورت گرفته است.
شهردار تازه آباد اضافه کرد: برای بتن ریزی 14 هزار و 900 متر مربع از معابر در مرکز شهر و شهرک های نورآباد و انجیربوس سه میلیارد و 503 میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری هزینه شده است.
حبیبی از جدول گذاری سه هزار و 250 متر مربع از معابر شهرک شهید آشنایی، خیابان فاروق اعظم و تقاطع کمیته امداد با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 235 ریال از محل منابع داخلی شهرداری خبر داد.
وی اظهار داشت: برای موزائیک فرش سه هزار و 700 متر مربع از معابر سطح شهر تازه آباد بیش از یک میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.
شهردار تازه آباد افزود: از بدو فعالیت اینجانب از اردیبهشت 93 مقدار 46 هکتار معبر خاکی در سطح شهر وجود داشته که اکنون 50 درصد این معابر آسفالت و بتن ریزی شده است.
حبیبی همچنین از پیشرفت 65 درصدی مجتمع تجاری – تفریحی این شهر خبر داد و گفت: این مجتمع با مشارکت بخش خصوصی و شهرداری با زیربنای شش هزار متر مربع در پنج طبقه شامل چهار طبقه تجاری و یک طبقه تفریحی شامل (شهربازی، کافی شاپ، صنایع دستی و فروشگاه )در حال احداث است.
وی افزود: با وجود محدودیت های اعتباری و منابع درآمدی تمام همت و توان خود را بکار بسته ایم تا به بهترین نحو ممکن خدمات رسانی را انجام دهیم.
شهردار تازه آباد گفت: مساحت این شهر 232 هکتار است و ما تلاش خواهیم کرد با برنامه ریزی صحیح برای عمران تمام نقاط آن اقدام هایی را انجام دهیم.
تازه آباد از سال 1372 به شهر ارتقا پیدا کرده و بیش از 12 هزار نفر جمعیت دارد.
شهر تازه آباد مرکز شهرستان ثلاث باباجانی است و به عنوان یکی از شهرستان های مرزی استان کرمانشاه 136 کیلومتر با مرکز استان فاصله دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار