سرمربی تیم تراکتورسازی اعتقاد دارد حتی اگر تیمش مقابل پرسپولیس برنده هم نشود، جبران 6 امتیاز فاصله در صدرجدول راحت است.
کد خبر: ۳۷۱۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵ 02 February 2017
هر روز که به بازی پرسپولیس و تراکتورسازی نزدیک می شویم، حساسیت این مسابقه افزایش پیدا می کند؛ جدال دو تیم در صدرجدول لیگ برتر طوری بالا گرفته که خیلی ها بر این باورند این مسابقه شانس خود برای قهرمانی در لیگ برتر را افزایش می دهد. از سوی دیگر حجم بالایی از حواشی نیز پیرامون مسابقه ایجاد شده است.


امیر قلعه نویی، سرمربی تراکتورسازی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره حساسیت های بازی روز یکشنبه، شائبه های ایجاد شده، موضوع هواداران و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


مشکلی از بابت غیبت بازیکنان نداریم
در فاصله 3 روز مانده تا بازی با پرسپولیس شرایط خوبی داریم. ما تیم دوم جدول هستیم و به فینال جام حذفی نیز راه پیدا کردیم. پرسپولیس هم تیم خوبی است. با اینکه چند بازیکن خوب خود را در اختیار نداریم اما نفرات جایگزین شرایط مطلوبی دارند و با انگیزه تمرینات خود را دنبال می کنند. فکر نمی کنم مشکلی از بابت غیبت بازیکنان داشته باشیم. 


حادثه ایران و ژاپن تکرار نشود
من امیدوار هستم که روز یکشنبه بازی زیبایی را شاهد باشیم. مسابقه ای به دور از حاشیه ها که به حریف احترام گذاشته می شود. به هر حال هوادارانی که به ورزشگاه می آیند، جزو جوانان خوب مملکت ما هستند. همه ما حوادث تلخی که در بازی ایران و ژاپن در آزادی رخ داد را به یاد داریم. داغ آن عزیزانی که از بین ما رفتند، بر دل پدر و مادرهایشان مانده است. امیدوارم چنین حادثه ای تکرار نشود و بازی را شاهد باشیم که چه حاضران در ورزشگاه و چه آنهایی که از طریق گیرنده بازی را تماشا می کنند، لذت ببرند.


تهمت دوپینگ به ایرانپوریان ترفند زیبایی نیست
واقعیت این است همه جای دنیا از فوتبال لذت می برند اما در ایران اینگونه نیست. قهرمانی ها زودگذر است، الان شما می بینید که هیچ کس دیگر درباره قهرمانی پرتغال در یورو 2016 حرفی نمی زند. باید به سمتی برویم که دنبال مسائل حاشیه ای نباشیم. محمدایرانپوریان بازیکن اخلاق مداری است و اینکه تهمت دوپینگ را به او می زنند، ترفند زیبایی نیست. امروز دیدم که آقای سیف در کمیته پزشکی فدراسیون مصاحبه کرده و گرفته هیچ بازیکن دوپینگی نداریم. ما نباید یادمان برود که بالاترین مکر خدا است و عزت و ذلت نیز دست خداوند متعادل است.


این حواشی، انگیزه مان را بیشتر کرده است
حاشیه هایی که برای تیم ما درست می کنند، نه تنها ضربه ای نمی زند که اتفاقا انگیزه بازیکنان را بیشتر می کند. انگیزه تیمی ما باتوجه به مسائل اخیر بالا رفته و تلاش خواهیم کرد بهترین نمایش را به اجرا بگذاریم. 


آزادی فضا داشت، پرشورها 70 درصدش را پر می کردند
ما در گذشته ثابت کردیم که در ورزشگاه یادگار طرفداران تیم میهمان هرقدر فضا خواسته اند، در اختیارشان قرار گرفته است. مطمئنا پرشورها به ورزشگاه آزادی می آیند و حتی اگر گنجایش داشته باشد، ما می توانیم 70، 80 درصد ورزشگاه را پر کنیم. آنها تحت هیچ شرایطی ما را تنها نمی گذارند وانشاءالله مساله 10 درصد هم حل می شود.


کیانی به خاطر تراکتور قید تیم های دیگر را زد
مهدی کیانی بازیکن اخلاق مداری است که شنیدم از من و هواداران عذرخواهی کرده است. او در سال های گذشته با وجود اینکه خیلی از تیم ها دنبالش بودند در تراکتورسازی ماند و حتی از نظر مالی نیز ضرر کرد. به هر حال از این مسائل در همه جای دنیا پیش می آید با رفتارش در بازی با ماشین سازی به ما لطمه زد. 


جبران 6 امتیاز راحت است
در بازی با پرسپولیس دو هدف داریم، اول اینکه گل نخوریم و دوم اینکه پیروز شویم. ما حتی اگر این بازی را نیز با برد پشت سر نگذاریم، به نظرم 6 امتیاز جبرانش خیلی راحت است ومشکلی از این بابت نخواهیم داشت.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار