مهدی محمدی خبر داد:
امشب با جمعي از مهمانان تازه از راه رسيده، دوستانه و مفصل ملاقات كردم. همه انقلابي اند، سرباز رهبري و دل خسته از رنج مردم. همه نوع سليقه اي هم در آنها هست. مي گفتند بار اول است كه كسي چنين به ما توجه كرده است.
کد خبر: ۳۸۲۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴ 23 February 2017
به گزارش تابناک تبریز،  مهدی محمدی طی یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت:
 
فردا (پنجشنبه) نخستين مجمع ملي جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي در جوار حرم امام خميني و در مجموعه شهر آفتاب برگزار خواهد شد. پس از قريب دو ماه كار توان فرسا، فردا، قريب به ٣٠٠٠ نفر از سراسر كشور در اين نشست شركت خواهند كرد.
 
تا امروز نه اصولگرايان و نه اصلاح طلبان، هيچ كدام، در امر خطيري چون انتخابات رياست جمهوري، اينگونه به متن مردم مراجعه نكرده و از آنها نظر نخواسته اند و من گمان مي كنم از اين پس هم نخواهند كرد. در اين دو ماه متهم بوديم كه در حال مهندسي انتخابات به نفع اين يا آن آقاي خاصيم.
 
امشب با جمعي از مهمانان تازه از راه رسيده، دوستانه و مفصل ملاقات كردم. همه انقلابي اند، سرباز رهبري و دل خسته از رنج مردم. همه نوع سليقه اي هم در آنها هست. مي گفتند بار اول است كه كسي چنين به ما توجه كرده است. ما فردا با افتخار اعلام خواهيم كرد به رغم همه قيل و قال ها، حتي سعيد جليلي در جمع آن دسته از كانديداهاي جبهه منا است، كه به راي انقلابيون گذاشته مي شوند؛ چرا كه بخشي از بدنه نيروهاي انقلاب چنين خواسته اند. ما دور خود ديوار نكشيده و ادعا نكرده ايم هر كه بيرون ماند غيرانقلابي است. همه هويت اين جبهه اين  است كه خدمتگزار رزمندگان صادق تغيير عليه وضع موجود دولت به عنوان نماد تام و تمام فراموش كردن مردم و گفتمان انقلاب باشد.
 
داستان تازه آغاز شده و دشواري هاي بزرگ تر در پيش است. اما فردا اين صحيفه يك بار ورق خواهد خورد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار