مجلس گرامیداشت چهلمین روز درگذشت حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی در حالی برگزار شد که حاضران به جای قرائت فاتحه، کف و سوت نثار کردند.
کد خبر: ۳۸۳۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷ 23 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار سیاسی شاخص،  مجلس گرامیداشت چهلمین روز درگذشت حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی علی رغم مخالفت دادستان قزوین عصر روز چهارشنبه سوم اسفند ماه سال جاری در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) با حضور و سخنرانی صادق زیباکلام برگزار شد.

این مجلس با قرائت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد و بعد از خوش آمدگویی، آقای صادق زیباکلام به سخنرانی ایستاد و سخنانش پاسخ به سوالی بود که خودش مطرح کرده بود که آیا آقای هاشمی اعتدال گرا بود یا خیر؟

زیباکلام تلاش می‌کرد تا شخصیتی همچون رفسنجانی را به گونه‌ای تعریف نماید که تصدیقی بر ادعاهای وی باشد؛ اول معتدل بعد اصلاح طلب اما آنچه در دل داشت نگفت شاید این اجازه این طور سخن گفتن را به وی نداده بودند.

این مراسم ظاهرا به منظور گرامیداشت یاد حجت الاسلام والمسلمین هاشمی بود در حالی که اهداف انتخاباتی را دنبال می کرد.

به طرز محسوسی سعی می‌شد برنامه بدون حاشیه باشد اما باید گفت خود این مراسم حاشیه بود و با هدف مدیریت فوت حجت الاسلام والمسلمین هاشمی و سوء استفاده از این برهه به منظور رای گیری و تبلیغات دولت فعلی هدایت می‌شد.

زیباکلام در پس سخنانش می‌خواست بگوید، آقای هاشمی در صورت مساعد بودن جو و فضای ابتدایی پیروزی انقلاب می‌توانست به اعدام ارتشبد نصیری (رییس ساواک) هم اعتراض کند و درواقع اینگونه القاء می‌کرد که اگر من جای ایشان بودم اعتراض می کردم، خب باید گفت هنوز هم دیر نشده است و می‌توانند به آقای خلخالی اعتراض کرد.

از کسی که اسم کوچکش صادق است اندکی انتظار صداقت زیاد نیست و کسی که اسم بزرگش زیباست کوچک کردن بزرگان زشت است.

زیباکلام حتی قصد داشت تاریخ را هم خودش بنویسد و انگار فراموش کرده بود که بعد از امام راحل نیز عده ای به نام پیرو خط امام با ایشان چه کردند که حالا شده اند اصلاح طلب!

زیباکلام حتی جنگ تحمیلی ۸ ساله.، ماجرای مک فارلین و قطعنامه ۵۹۸ را هم ابزاری برای پیش برد اهدافش قرار داد و به گونه‌ای سخن گفت که خود را کارشناس تمام عیار تاریخ جلوه کند در حالی که افرادی همچون آقای محسن رضایی بارها درباره قطعنامه اطلاع رسانی کرده‌اند و کلام آقای زیباکلام درمورد ماجرایی که اطلاع کافی از آن ندارد، صحت نداشت.

آقای زیباکلام حتی می‌خواست بگونه‌ای سازمان مجاهدین خلق را که خون هزاران نفر از مردم ایران و عراق را به گردن دارند را نوعی معتدل جلوه دهد و در این مسئله تا جایی پیش رفت که آقای هاشمی را با آن سازمان جهنمی غیر مخالف جلوه داد در حالی که همه می دانند که این سازمان قصد ترور حجت الاسلام والمسلمین هاشمی را داشت و حتی یک بار هم ترور نا موفق انجام داد.

خلاصه اینکه جناب زیبا کلام می‌خواهد همه را به کیش خود پندارد و این در حالی بود که در جلسه هیچ کس سوالی نپرسید و انتقادی نکرد چون طبق طرح جدید عارفانه آزادی‌های دو فوریتی درمجلس کسی حق سوال در جلسه را نداشت.

از خواننده این مقوله انتظار می رود که برای شادی روح یار دیرین امام و رهبری فاتحه ای قرائت بخوانند نه اینکه به کف و سوت بپردازند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار