اولین نشست مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی(این خبر به روز رسانی می شود)
نخستین مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی صبح امروز (پنج شنبه 5 اسفندماه) با حضور بیش از سه هزار نفر از اقشار مختلف مردم در مجتمع نمایشگاهی شهر آفتاب در جوار حرم حضرت امام( ره) آغاز شد.این مجمع در نشست امروز دو دستور ویژه خواهد داشت، در افتتاحیه این مراسم تصویب مرامنامه و اساسنامه جبهه و انتخاب 31 نفر اعضای شورای مرکزی در دستور کار قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۳۸۳۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷ 23 February 2017
صبح امروز (پنجشنبه 5 اسفندماه) نخستین مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با حضور بیش از سه هزار تن از قشرهای مختلف مردم در مجتمع نمایشگاهی شهر آفتاب در جوار حرم حضرت امام( ره) آغاز شد.

به گزارش «تابناک»  این مجمع در نشست امروز دو دستور ویژه خواهد داشت، در افتتاحیه این مراسم تصویب مرامنامه و اساسنامه جبهه و انتخاب 31 نفر اعضای شورای مرکزی در دستور کار قرار می‌گیرد.
 
رحیمیان: جبهه مردمی حلقه وصل نیروهای انقلاب است/موحدی کرمانی: باید اصلح را انتخاب کنیم/دستجردی: 1600 نماینده استانی داریم
 
در نوبت عصر این مجمع نیز هیأت‌رئیسه منتخب اعضای شورای مرکزی جلسه مجمع عمومی جبهه مردمی را اداره و نسبت به اجرای بخش دوم انتخاب 10 نامزد برتر ریاست‌جمهوری توسط اکثریت اعضای مجمع عمومی اقدام خواهند کرد.

این کاندیداهای معرفی شده و کسانی که خود اعلام کاندیداتوری کرده‌اند، حدود 50 تن هستند که به رأی همه اعضای مجمع عمومی گذاشته خواهند شد تا 10 نامزد برتر مشخص شود.

قرائت قرآن، پخش صلوات خاصه امام رضا( ع) و ادای احترام به امام و شهدا آغازین بخش مراسم امروز بود.

در ادامه هیأت مؤسس جبهه شامل بحیی آلِ‌إسحاق، مهدی چمران، خسروی وفا، رحیمیان، روستا ازاد، طالب زاده، مهدی محمدی، مرندی و دستجردی در جایگاه مستقر شدند.

چهره هایی چون محسن رضایی، حجت‌الاسلام رحیمیان، آیت‌الله موحدی کرمانی، محمدباقر ذوالقدر، محمدرضا باهنر، اسدالله بادامچیان، لاله افتخاری، محمد نبی حبیبی، جوکار، علیرضا مرندی، وحیددستجردی، آل اسحاق، عبدخدایی، شیبانی، میرتاج الدینی، حسین رضازاده، حداد عادل، ابوترابی فرد، زهره الهیان، سبحانی نیا، حاجی بابایی، سیدرضا تقوی، زاهدی، قادری، مصباحی مقدم، طالب زاده، الهه راستگو، مجتبی شاکری و ... در این مراسم حضور دارند.

رحیمیان: جبهه مردمی حلقه وصل نیروهای انقلاب است/انتخابات آینده به عوان ایستگاه اول حرکت جبهه مردمی


حجت‌الاسلام محمدحسن رحیمیان عضو هیأت مؤسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی صبح امروز در نخستین مجمع ملی این جبهه که امروز در مجتمع شهر آفتاب تهران برگزار شد خطاب به حاضرین، اظهار داشت: این حضور را با قصد قربت انجام دهید و به این معنا توجه داشته باشد که همانطور که در هنگام نماز تأمل و قصد قربت می‌کنید برای آغاز این حرکت نیز به عنوان عبادتی برای خداوند قصد قربت داشته باشید.

وی افزود: هرچند به حسب اضطرار، این قصد قربت در این فضا برگزار شد، امیدواریم به برکت همجواری با حرم مطهر امام (ره) و 33 هزار شهید در بهشت زهرا این گردهمایی نتایج خوبی داشته باشد.

رحیمیان ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)  اظهار داشت: برای اینکه دلهایمان و مجلس‌مان به نور ایمان و محبت ولایت روشن شود به پیشگاه حضرت ولی‌عصر (عج) سلام و صلواتی نثار می‌کنیم.

عضو هیأت مؤسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب ضمن خیر مقدم به حاضرین و شرکت‌کنندگان در این مجمع ملی، اظهار داشت: آنچه باعث حضور شما و همه ما در مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب شده است به خاطر دو مسأله اساسی و مهم است.

وی افزود: من آنچه اکنون هست می‌گویم و نمی‌خواهم آنچه باید باشد، در این گردهمایی بازگو کنم.

رحیمیان با بیان اینکه انگیزه‌ای که باعث شده شما عزیزان و هزاران هزار نیروی انقلابی در سراسر ایران با اشتیاق به این جبهه بپیوندند عبارت است از دغدغه و نگرانی شما و ما نسبت به شرایطی که در آ‌ن قرار داریم، خاطرنشان کرد: نگرانی از دلبستگی و امید به دشمن و عدم توجه و تمرکز بر معیشت مردم و گرفتاری‌های اقتصادی آنها و همچنین اشتغال و مسائلی از این دست از گرفتاری‌های موجود در جامعه است که باعث حضور ما در این جبهه مردمی شده است.

وی افزود: نظام اسلامی در درجه اول هدف و فسلفه وجودی‌اش خدمت به مردم و رفع گرفتاری‌های آنها است.

عضو هیأت مؤسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب در همین راستا تاکید کرد: نگرانی از این است که شاهدیم دغدغه‌ها و مطالبات بحق رهبر انقلاب بر زمین مانده است و آنجا که اظهار نگرانی کرده‌اند پیگیری شد و آنجا که مطالبه کردند همچنان بر زمین مانده است.

رحیمیان با اشاره به اقتصاد مقاومتی، سبک زندگی، مشکلات فضای مجازی و دهها مطالبه دیگر رهبر انقلاب، خاطرنشان کرد: این مطالبه‌ها، مطالبه‌ خدمتگزاری به مردم شریف ایران است، ولی همه‌شان بر زمین مانده است.

وی همچنین به جابجایی ارزش‌ها با ضد ارزش‌ها اشاره کرده و تصریح کرد: ده ها و صدها نگرانی دیگر نیز از سویی و از سوی دیگر اعتقاد در اینکه تنها راه درمان این دردها وحدت، همراهی و همسویی مجموعه نیروهای انقلاب، دغدغه‌مندان، دردمندان و همه مؤمنانی که از آینده انقلاب نگران هستند این نتیجه را بر همه آشکار کرد که باید همه در یک جبهه متحد شویم.

رحیمیان با اشاره به اینکه جبهه مردمی نیروهای انقلاب یک حزب جدید نیست تا خدای ناکرده مشکلات و انشقاقی بر انشقاق‌های دیگر بیفزاید، گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب یک حلقه وصل و محل اتصال بین همه نیروهای انقلاب است.

عضو هیأت مؤسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب افزود: این جبهه جایگاهی است که نمی‌خواهد نقش پدری ایفا کند، بلکه می‌خواهد برادرانه و خادمانه همه عزیزان دغدغه‌مند را در همه گروه‌ها و جناح‌ها و احزاب و اقوام و قومیت‌ها حول محور انقلاب و خط امام و پیروی از مقام ولایت و رهبری مسنجم کند تا آنکه به خواست خداوند متعال گامی درجهت رفع مشکلات برداشته شود.

وی ادامه داد: بنابراین تأسیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب کاری است که از گذشته تاکنون شکل نگرفته بود و به عنوان یک راه همچنان برای همیشه در جامعه و نظام اسلامی استقرار خواهد یافت.

رحیمیان با بیان اینکه انتخابات آینده به عوان ایستگاه اول این حرکت و جبهه مردمی نیروهای انقلاب است، گفت: در عین حال اصل این حرکت در انسجام همه نیروهای انقلاب زیر چتر مقام ولایت و خط امام راهی پایدار و استوار برای عبور از همه مشکلات و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

عضو هیأت مؤسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب با تأکید بر اینکه آنچه در این ایستگاه مورد توجه و تمرکز است، رسیدن به بهترین گزینه و اصلح‌ترین گزینه‌ها برای جایگاه مسئولیت اجرایی کشور است، خاطرنشان کرد: هدف این است که مجموعه‌ای شکل گیرد که از نظر اعتقادی، اعتقاد به ولایت و انقلاب و تبعیت محض از مقام ولایت جزو بهترین‌ها باشد.

وی افزود: هدف این است که این جمع از مردم و برای مردم باشد و برای مردم دل بسوزانند و مثل مردم زندگی کنند.

رحیمیان با بیان اینکه ملت ما اگر در برابر تحریم فلج‌کننده غرب از پا درنیامد به خاطر نگاه‌ به زندگی رهبر انقلاب است، گفت: رهبر انقلاب از زمانی که روی کار آمدند با یک زندگی ساده و با موکتی که زیر پای مقامات انداختند پیام ساده‌زیستی را به همه کشور دادند.

عضو هیأت مؤسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب افزود: اگر مردم سختی‌ها را تحمل می‌کنند به خاطر این است که امام‌شان در خانه‌ای استیجاری به دنیا آمد و در خانه‌ای استیجاری نیز از دنیا رفت.

وی با بیان اینکه امیدواریم به لطف خداوند و با توجه به اینکه دین اسلام بالاترین هدفش خدمت به مومنین است، گفت: هدف اصلی نظام و حکومت اسلامی و جبهه مردمی نیروهای انقلاب نیز چیزی جز خدمت به مردم و انقلاب نیست.

رحیمیان در پایان با تأکید بر اینکه بالاترین مدال افتخار برای هر فردی در نظام اسلامی مدال خدمت به مردم و تلاش برای رفع مشکلات آنهاست، گفت: همچنین رفع گرفتاری‌های معیشیتی، اقتصادی و فرهنگی جامعه بزرگترین خدمت به مردم بوده که از اهداف جبهه مردمی نیروهای انقلاب نیز است.


موحدی کرمانی: عقل و دین و تجربه به ما نشان می‌دهد که باید اصلح را اتنخاب کرد/از تشکیل چنین جمع پرشور و انقلابی تشکر می‌کنم

آیت‌الله موحدی کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز صبح امروز (پنجشنبه ۵ اسفند ماه ۹۵) در مجمع عمومی ملی جبهه مردم نیروهای انقلاب اسلامی در شهر آفتاب اظهار داشت: از تشکیل چنین جمعی عظیم، دلسوز، انقلابی، بصیر و آگاه که برای انجام یکی از مهمترین مسائل انقلاب جمع شده‌اند خرسندم.

وی افزود: مردم خوب ما نشان دادند که حقیقتاً بصیر، موقع‌شناس و وظیفه‌شناس هستند و راه صحیح را تشخیص می‌دهند و برای رسیدن به اهداف مقدس راه درست را برمی‌گزینند.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با تأکید بر اینکه راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن حضور در پای صندوق‌های رأی نمونه‌های بصیرت ملت ایران است، گفت: یکی از نمونه‌های موقعیت‌شناسی و وظیفه‌شناسی مردم ما حضور پرجنب و جوش امروز برای انجام یکی از برنامه‌های بسیار خطیر یعنی انتخابات ریاست جمهوری است.

به اعتقاد آیت‌الله موحدی کرمانی، کسانی که برای انتخابات نامزد می‌شوند، چون از فیلتر شورای نگهبان عبور می‌کنند، صالح هستند اما عقل دینی و تجربه اعلام می‌کند که باید اصلح را برگزید.

وی ادامه داد: کار خوبی که جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برای نخستین بار آغاز و انتخاب کرده، ساز و کار از پایین به بالا که این یعنی شروع از مردم باشد و مردم تصمیم‌گیری کنند چه کسی رئیس جمهور شود و این دستوری از بالا نیست بلکه حرکت از بطن مردم است.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز خطاب به حضار تأکید کرد: شما نمایندگان مردم انقلابی در سراسر کشور هستید و امروز به عنوان نمایندگان همه مردم ایران جمع شده‌اید تا انتخاب کنید که چه کسی رئیس جمهور باشد.

به گفته آیت‌الله موحدی کرمانی: روحانیت هم در این زمینه احساس وظیفه می‌کند که با ملت ایران همراه باشد و از هر آنچه که بیانش را لازم می‌داند مضایقه نخواهد کرد و حمایت خود را انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه علما و روحانیت از خود چیزی ندارند، گفت: آنچه که علما و روحانیت دارند، سخن از انبیاء و رسول‌الله (ص) و ائمه (س) است و موظف هستند، این سخنان را به گوش مردم برسانند به خصوص در مسائل مهم اجتماعی.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با تأکید بر اینکه باید شروع این حرکت را به شما تبریک گفت، ارزش این اقدام را بسیار بالا توصیف کرد.

آیت‌الله موحدی کرمانی افزود: شما تجمع کرده‌اید که نفر دوم در این کشور را انتخاب کنید چرا که نفر اول مقام معظم رهبری است و نفر دوم شخصی است که به عنوان رئیس جمهور به دست شما انتخاب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نفر دوم مملکت شخصی است که برای سرنوشت این کشور بعد از رهبری تصمیم‌گیری می‌کند و تصمیم او در مقام اجراست.

بر این باور است که رئیس قوه مجریه باید منویات، فرامین، دستورها و سیاست‌های کلی رهبری را اجرا کند.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز اضافه کرد: رئیس جمهور باید از حرص و طمع به دور باشد و نسبت به اسلام بینش قوی داشته باشد و همچون رهبری ساده‌زیست باشد.

آیت‌الله موحدی کرمانی رأفت با مردم دردمند بودن و فقر و بیچارگی جامعه آشنا با سیاست‌های جهان، خالی بودن از حُب دنیا و ترجیح دادن مردم نسبت به نزدیکان، خویشاوندان و باند خود و شجاع و نترس بودن را از خصوصیات بارز رئیس قوه مجریه عنوان کرد.

وی با تأکید بر اینکه ولایت عمود خیمه نظام است، گفت: تا امروز هر توفیقی که به دسته آوردیم به واسطه از تبعیت از ولایت بوده و همچون که دیروز تابع امام بودیم، امروز تابع رهبری هستیم و همین سبب به خاک مالیده شدن بینی دشمن است و آنها نتوانستند غلطی بکنند.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز می‌گوید: رئیس جمهور باید تابع محض ولایت فقیح در عمل و نه در شعار باشد و هر چند پیاده کردن منویات رهبری وظیفه هر ۳ قوه است اما مهمترین وظیفه بر دوش دستگاه قوه مجریه قرار داده شده است.

آیت‌الله موحدی کرمانی تأکید کرد: ما به برکت تبعیت از رهبری توانسته‌ایم تمام توطئه دشمن را خنثی و او را از پیچ و خم‌های صعب‌العبور عبور کنیم و از گرداب‌های مخوف خود را به ساحل آرامش برسانیم.

وی گفت: در پایان با ذکر دعایی گفت: از خداوند می‌خواهم که همچنان که وعده داده، به شما یاری برساند چرا که این انقلاب حاصل هزاران خون ریخته شده و شکنجه انسان‌های اسارت‌ دیده است.
 
محسن رضایی: امروز برای من وحدت نیروهای انقلاب اسلامی مهمتر از کاندیداتوری است


محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز در حاشیه نخستین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران، گفت: مشکلات را با وحدت می‌توان حل کرد و امروز برای من وحدت نیروهای انقلاب اسلامی مهمتر از کاندیداتوری است.وی افزود:‌ از همه نیروهای انقلاب می‌خواهم که وحدت کنند و دست به دست هم دهند تا از مشکلات کشور عبور کنیم.
 
قرائت متن سوگندنامه جبهه مردمی انقلاب اسلامی توسط حجت‌الاسلام رحیمیان+متن سوگندنامه


متن سوگندنامه جبهه مردمی انقلاب اسلامی در مجمع ملی این جبهه که امروز در مجموعه شهر آفتاب تهران برگزار شد، توسط حجت‌الاسلام محمد رحیمیان رئیس هیأت مؤسس این جبهه قرائت شد و حضار نیز آن را قرائت کردند.

متن سوگندنامه بدین شرح است: من بعنوان عضو مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی،  با اعتقاد و ایمان راسخ به خداوند قادر متعال در برابر قرآن مجید و در پیشگاه شهیدان انقلاب به ذات اقدس الهی سوگند یاد میکنم که دوشاش برادران و خواهرانم در این جبهه تمام توان خود را برای پاسداری از انقلاب اسلامی و ترویج و تعمیق گفتمان انقلاب و مکتب امام خمینی و اندیشه های مقام معظم رهبری و ادامه راه شهیدان به کار بندم و از تلاش و مبارزه برای اجرای فرامین معظم له و خدمت به مردم و محروم و مستضعفان و رفع فقر و فساد و تبعیض و تحفق عدالت و پیشرفت کشور عزیزمان ایران و مبارزه مستمر با ظلم و ظالم دمی نیاسم.

وحدت و انسجام درون جبهه انقلاب را ارج نهم و از هرگونه اقدام وحدت کشن و مخالف مبانی رهبری و اصول و ارزش های اسلامی و اخلاقی و آنچه در مرامنامه جبهه منعکس است اجتناب نمایم.
 
رحیمیان: جبهه مردمی حلقه وصل نیروهای انقلاب است/موحدی کرمانی: باید اصلح را انتخاب کنیم/دستجردی: 1600 نماینده استانی داریم

دستجردی: جبهه مردمی نیروهای انقلاب 1600 نماینده استانی دارد/ مجمع امروز منتخب ۵۰ هزار تن از نیروهای مردمی و انقلابی در سراسر کشور است

مرضیه وحید دستجردی، سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، صبح امروز پنجشنبه پنجم اسفند در نشست مجمع ملی این جبهه ـ که در مجموعه شهر آفتاب تهران برگزار شد ـ گفت: ما پیام رهبر انقلاب را شنیدم، آنچه می‌بینیم باید تغییر کند و این جز با حضور مردم که هر روز به حواشی کشانده می شوند، ممکن نیست.

وی با اشاره به اینکه شاهد مشکلات اقتصادی و رکورد بی سابقه و مشکلات و آسیب های شدید اجتماعی هستیم که راه حلی برای آن اندیشیده نمی شود، اظهار داشت: ما می‌خواهیم تمرکزگرایی حذف شود تا نیروهای مردمی و انقلابی حضور پیدا کنند.

دستجردی از حضور 1600 نفر نماینده استانی در جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خبر داد و در ادامه گفت: 27 قشر را در کشور شناسایی کردیم.

وی افزود: کار با نظارت علما و روحانیون انجام می‌شود لذا همه اسناد بالا دستی در سامانه جمعی برای ارشاد و راهنمایی هیأت مؤسس قرار داده شد.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با ذکر این نکته که این مجمع 3 هزاری منتخب 50 هزار نفر از نیروهای مردمی و انقلابی در سراسر کشور است، از حضور و کمک 140 خبرنگار در دستیابی به این موفقیت تشکر کرد و گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی یک تشکیلات فراگیر و انقلابی برای مانایی در صحنه نظام اسلامی برای آینده کشور است.
 
جامعه روحانیت مبارز، جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را کاملاً تایید می‌کند


آیت الله محمد علی موحدی کرمانی، دبیرکل جامعه روحانیت مبارز امروز و در حاشیه اولین نشست مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ممیزه این جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی این است که حرکت آن از پایین به بالاست و آنچه تصویب می‌شود مصوبه مردمی است. آیت الله موحدی کرمانی افزود: مشکلات مردم زیاد است و اهم آن بیکاری، رکورد و عدم بهره گیری از امکانات کشور است.

وی تصریح کرد: جامعه روحانیت این حرکت را کاملا تأیید می‌کند و آن را حرکت ارزنده‌ای می‌داند و از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد؛ لذا آنچه را تصمیم بگیرند تأیید می‌کنیم. دبیر کل جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: امیدواریم اگر گروهی به این جبهه مردمی نپیوسته به آن بپیوندد، چون این حرکت با اخلاص شروع شده و همه نیروهای انقلابی مخلص به این جبهه می‌پیوندند.

محمدنبی حبیبی: اصل هدف که ائتلاف نیروهای معتقد به انقلاب است، خوب و مقدس است


صبح امروز، محمدنبی حبیبی، دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در حاشیه نخستین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران درباره سازوکار جبهه مردمی گفت: ما از قبل اعلام کرده بودیم که از انجام این حرکت استقبال می‌کنیم و معتقدیم اصل هدف که ائتلاف نیروهای معتقد به انقلاب است، خوب و مقدس است.

وی افزود: از حرکت این جبهه و سازوکار آن حمایت می‌کنیم.

حاجی‌بابایی: مردم گزینه نهایی «جبهه مردمی نیروهای انقلاب» را انتخاب می‌کنند


حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی صبح امروز (پنجشنبه 5 اسفند) در حاشیه نخستین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران، گفت: به دنبال این هستیم که با تفکر و اندیشه‌ای که اعلام شد، مردم تصمیم بگیرند.

وی افزود: اگر مردم تصمیم گرفتند که هر فرد و یا شخصی برای دوازدهمین دور انتخابات ریاست‌جمهوری انتخاب کنند، قطعا آن شخص می‌تواند، موفق باشد.

حاجی‌بابایی خاطرنشان کرد: شخص تعیین شده از سوی مردم باید یک تیم کاری قدرتمند را معرفی کند و به میدان بیاورد تا مشکلات کشور و مردم را حل و رفع کند.

نماینده مردم همدان در مجلس در پاسخ به اینکه میثاق‌نامه از اعضا تا چه اندازه می‌تواند تجربه‌های شکست گذشته را جبران کند، گفت: اینها همه نشان از این دارد که در گذشته ضعف‌هایی وجود داشت، چون جامعه ما این را نمی‌پذیرد که ما یک تا دو تن را به مردم معرفی کنیم و بعد به آنها بگوییم که تکلیف شده شما به این افراد رأی بدهید. مشخص کردن کاندیدای نهایی تکلیف خود مردم با شاخص‌ها و معیارهای آنهاست و هر فردی که مردم برای رأی دادن به وی جمع‌بندی کرده‌اند، قطعا دارای پشتیبان خوبی خواهد بود.

حاجی‌بابایی به برخی از مشکلات جامعه اشاره و تأکید کرد: چگونه می‌توان تحمل کرد که یک مستمری‌بگیر کمیته امداد 80 هزار تومان و یک نفر هم با مستمری 100 میلیون راضی نشود و بگوید هنوز حق من داده نشده، بنابراین نظام را با این مدل نمی‌توان ادامه داد و باید اصلاح شود.

وی در پاسخ به اینکه کاندیدای نهایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی چه زمانی مشخص خواهد شد، تاکید کرد: نباید منتظر این بود که طی روزهای آینده کاندیدای نهایی مشخص شود، بلکه تا روز رأی‌گیری هر لحظه ممکن است برنامه، تصمیم و موقعیت خاص وجود داشته باشد.

حاجی‌بابایی درباره مذاکره با جبهه پایداری خاطرنشان کرد: همه تلاش‌ها برای تعامل و مذاکره با عزیزان‌مان به کار گرفته شده، چون باید همه در یک جبهه واحد حرکت کنند.
 
 

پیشنویس اساسنامه جبهه مردمی نیروهای انقلاب


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار