مدیر بهزیستی شهرستان مشهد:
مدیر بهزیستی مشهد گفت: مهد کودکی که حیاط آن فرونشسته و یک نفر نیز به داخل این گودال افتاده، مربوط به مهدهای تحت نظارت بهزیستی نیست.
کد خبر: ۳۸۳۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۶ 23 February 2017
به گزارش تابناک رضوی،هادی قیصری گفت:این مهد که در منطقه‌ی شهرک شهید رجایی مشهد واقع شده، از آموزش و پرورش مجوز داشته و تحت نظارت بهزیستی نبوده است.
وی ظهر چهارشنبه گفت: پیش از این نیز، برخی ادارات دولتی، به تصور اینکه این مهد کودک از بهزیستی مجوز دارد، در مورد مسائل بهداشتی و ایمنی آن با بهزیستی تماس‌هایی داشته‌اند که به آنها نیز گفته شده، این مهد ارتباطی با بهزیستی ندارد و مجوز آن توسط آموزش و پرورش صادر شده است.
وی تأکید کرد: یکی از شرایط بهزیستی برای صدور مجوز تأسیس مهد کودک، داشتن تأییدیه‌ی نظام مهندسی ساختمان می‌باشد و بدون این تأییدیه، مجوزی برای متقاضی صادر نمی‌شود.
وی در خصوص جزئیات حادثه‌ی مهد کودک که صبح امروز در خبرگزاری‌ها انتشار یافت گفت: چون این مهد در حوزه‌ی نظارتی بهزیستی نیست، ما هیچ گونه ورودی به جزئیات حادثه نداشته‌ایم.
وی اضافه کرد: به محض انتشار خبر حادثه‌ی مذکور، کارشناسان بهزیستی به محل رفتند و با بررسی‌های انجام شده، مشخص گردید که این مرکز پیش دبستانی بوده و از آموزش و پرورش مجوز داشته است.
وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر حدود 20 هزار کودک زیر 5 سال در 425 مهد کودک شهری و روستایی در مشهد تحت نظارت بهزیستی، به فعالیت‌های پرورشی و تربیتی مشغول می‌باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار