رئيس شبكه بهداشت و درمان فريمان گفت: بيمارستان 64تختخوابي فريمان تا نيمه اول اسفندماه جاري با حضور وزير بهداشت و درمان به بهره‌برداري مي‌رسد.
کد خبر: ۳۸۳۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۶ 23 February 2017
به گزارش تابناک رضوی،محمدعلی پاینده اظهارکرد: بیمارستان ۶۴تختخوابی حضرت زهرا(س) شهرستان فریمان تا چند روز دیگر با حضور سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت و درمان به بهره‌برداری می‌رسد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان فریمان با تشکر از خانواده شهید ابراهیمی به خاطر اهدای زمین برای ساخت این بیمارستان اظهارکرد: ساخت بیمارستان جدید از سال ۱۳۸۶ در زمینی به مساحت ۶ هکتار و با زیر بنای ۹ هزار مترمربع، در ۵ طبقه آغاز‌شد و با توکل به خدای متعال در نیمه اول اسفند‌ماه جاری با هدف اجرای عدالت در سلامت افتتاح می‌شود.
وی گفت: اختصاص سه اتاق عمل، سالن‌های بستری بیماران، بخش‌های مراقب ویژه از جملهICU ، CCU و NICU ، ایزوله، جراحی بزرگسالان، ‌دندان‌پزشکی،زنان، اطفال، دیالیز و درمانگاه تخصصی از جمله بخش‌هایی است که در طراحی و ساخت این بیمارستان در نظرگرفته شده‌است.
گفتنی است این بیمارستان قراربود اسفند سال گذشته به بهره‌برداری برسد که به‌خاطر بروز مشکلاتی افتتاح آن به امسال موکول‌شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار