کد خبر: ۳۸۵۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴ 27 February 2017

محمد نعیمی‌پور، از نمایندگان مستعفی مجلس ششم و عضو حزب اصلاح‌طلب اتحاد ملت، اخیراً در بخشی از مصاحبه خود با خبرگزاری ایلنا در پاسخ به این سؤال که «آیا امکان حضور رحمت‌الله حافظی نماینده اصولگرای شورای شهر در لیست اصلاح‌طلبان وجود دارد؟» گفته است: بعید نیست این اتفاق بیفتد.

«رحمت‌ا... حافظی» عضو شورای شهر تهران و از مقامات دولت احمدی‌نژاد است که نقدهای تند و تیزی را علیه محمدباقر قالیباف، شهردار تهران مطرح می‌کند!

*پیش از این، «احمد حکیمی‌پور» عضو اصلاح‌طلب شورای شهر تهران که گفته می‌شود منشأ جنجال بلااثبات املاک نجومی هم اوست، در بخشی از مصاحبه خود با روزنامه آرمان امروز گفته بود: من اعلام مي‌كنم كه بدم نمي‌آيد از شوراي فعلي افرادي به ليست اصلاح‌طلبان بپيوندند. من صراحتا گفتم افتخار مي‌كنم كه همكاري مثل آقاي حافظي دارم.

گفتنیست، رحمت‌الله حافظی که از معاونان وزارت بهداشت در دولت احمدی‌نژاد بوده است، انتقادات و توییت‌های مختلفی را علیه شهردار تهران منتشر می‌کند.

او که رئیس کمیسیون محیط زیست شورای شهر تهران است در بحبوحه حادثه پلاسکو مدعی «انحصار خبری حاکم بر عملیات پلاسکو» شد.

حافظی همچنین در اولین شنبه پس از حادثه پلاسکو و در حالیکه هنوز امید می‌رفت کسانی از آتش‌نشان‌ها در زیر آوارهای ساختمان زنده مانده باشند به روزنامه شرق گفته بود:

«قاعدتا شهرداری تهران که از عمق فاجعه نبود ایمنی در پلاسکو بیش از هر نهاد دیگری آشنایی داشته است (نباید) به چند تذکر کتبی بسنده نمی‌کرد؛ اگر در شهر یک ساختمان با کاربری تجاری یا مسکونی شرایط ناایمن یا تغییر کاربری را داشته باشد، مأموران شهرداری بدون فوت وقت اقدام ضربتی و قلع‌وقمعی دارند و برخورد جدی می‌کنند و حداقل یک نیوجرسی (بلوک سیمانی بزرگ) در مقابل ورودی‌ها می‌گذارند، اما درباره این ساختمان در طول دوره‌ای متوالی اقدامی جدی صورت نگرفته و به نظر می‌رسد در جاهایی کهرمنافعرحکم نمی‌کند از این قوه قهریه استفاده نکرده‌اند!»
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :