کد خبر: ۳۹۳۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸ 12 March 2017

طلسم ورود خبرنگاران ممنوع، شکست

به گزارش تابناک تبریز، دبیری در ارتباط با منع ورود خبرنگاارن به جلسه ی شورای شهر تبریز در سه هفته گذشته خطاب به خبرنگاران:غیر علنی بودن جلسه شورای شهر تبریز طبق روال سال های گذشته در هنگام جلسات بررسی بودجه غیر مستمع برگزار شد.
 
 اسوتچی که می خواست به نحوه ریاست دبیری اعتراض کند با منع دبیری مواجه شد و دبیری خطاب به اسوتچی گفت،اعتراضتان رادرصحن علنی مطرح نکنید خودمان بعدا حل می کنیم ،(ولی پس ازاعتراض مکرر ) اسوتچی گفت، چرا سی دی جلسات غیر مستمع را در اختیار اعضا قرار نمی دهیم.

شیاری نیز خطاب به دبیری گفت: دوتخلف درجلسه هفته گذشته شورای حل اختلاف مطرح شده است یکی برهم زدن جلسات توسط بنده و اقای اسوتچی و دیگری تخلف شما در پروژه هشت بهشت چهار راه لاله است.
 
وی اضافه کرد،چه عضوی غیراز شما می تواند سطح شهر را بنر باران کند.

آهور به مطرح شدن حسابرسی شهردای در صحن شورا اشاره کرد و گفت:حسابرسی سال های 93 و 94 باید در صحن شورا مطرح وبررسی شود.

عابدزاده به مراحل تنظیم بودجه اشاره کرد و گفت :درقالب عناوین ، 10درصد انحراف ازبودجه قابل قبول است ولی اگر جزییات دیگری هست باید مطرح شود.

نورمحمد زاده خطاب به باغبان گفت: گزارش کمیسیون بودجه درصحن علنی شورا باید در قالب عمومی مطرح شود وبا توضیحات اختصاصی ، جلسه صحن علنی ازروال طبیعی خارج می شود.

چمنی :کسانی که نگذاشتند خبرنگاران درجلسات گذشته حضور پیداکنند پاسخگو باشند.

منافع عمومی را فدای اختلافات شخصی نکنید
 
شهین باهر : موضوع سرمایه گذاری60/40 یک امکان بزرگ برای تغییر بافت فرسوده به بافت جدید است ؛این طرح توسط شرکت دولتی و زیر نظر مسکن و شهرسازی انجام می شود.
وی اضافه کرد،برخی اعضای شورا منافع عمومی رافدای اختلافات خود نکنند و نگذارید 20میلیارد تومان سرمایه ازدست برود.

مدبر :متاسفانه درسیستم شهرداری جوی وجود دارد که ایستادن در مقابل شورا یک افتخارتلقی می شود ودراین خصوص نباید کارهایی که شوراتاثیر بسزایی درانجام آن هاداشته است صرفا به نام شهردار و ریس شورا تمام شود.

فخراذر : نرخ افزایش کرایه تاکسی باید رند باشد تا مردم با مشکلات روبرو نشود.
 
در این جلسه  سیاست تشویقی شهرداری برای خانواده هایی با فرزندان سه قلو به بالا بامبلغ 10میلیون تومان با اکثریت رای شوراییان به تصویب رسید و همچنین با  تصویب اعضای شورای شهر کرایه تاکسی های درون شهری تبریز 15درصد باشرط رند شدن گران شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار