رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی خبر داد:
رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی از نام نویسی 838 نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در نخستین روز از ثبت نام داوطلبان این انتخابات خبر داد و گفت: 152 نفر از ثبت نام کنندگان مربوط به شهرستان تبریز هستند.
کد خبر: ۳۹۷۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱ 21 March 2017
به گزارش تابناک تبریز، سعید شبستری در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به آغاز نام نویسی از داوطلبان نامزدی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از صبح امروز، گفت: در شهرهای بالای 20 هزار نفر جمعیت، داوطلبان ملزم به داشتن حداقل مدرک تحصیلی لیسانس هستند و در شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت نیز حداقل مدرک تحصیلی مورد نیاز، فوق دیپلم یا مدرک معادل برای داوطلبان شوراها است.

وی در خصوص مدرک تحصیلی مورد نیاز برای ثبت نام در انتخابات شورای روستایی، خاطرنشان کرد: در روستاهای تا دویست خانوار داوطلبان باید حداقل سواد خواندن و نوشتن داشته باشند و در روستاهای بالای دویست خانوار نیز حداقل مدرک مورد نیاز برای ثبت نام مدرک تحصیلی دیپلم است.

رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی تاکید کرد: افرادی که در دوره های قبل عضو شورا بوده اند از شرط مدرک معاف هستند، به شرطی که در همان محلی که دوره گذشته عضو شورا بودند نام نویسی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :