استاندار آذربایجان شرقی:
استاندار آذربایجان شرقی در نخستین روز از سال 1396، با حضور در ستاد انتخابات شهرستان تبریز، از روند ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این حوزه انتخابیه بازدید کرد.
کد خبر: ۳۹۷۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳ 21 March 2017
به گزارش تابناک تبریز، دکتر اسماعیل جبارزاده صبح امروز به همراه رییس ستاد انتخابات استان، از شعبه ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در فرمانداری تبریز بازدید کرد و در جریان روند ثبت‌نام داوطلبان قرار گرفت.

استاندار آذربایجان شرقی در حاشیه این بازدید به خبرنگاران گفت: امروز در فرمانداری تبریز حضور یافتم تا به عزیزانی که از صبح دیروز کار ثبت‌نام داوطلبان را شروع کرده‌اند خداقوت بگویم و امیدوارم روند پیش‌بینی شده برای ثبت‌نام در تمام حوزه‌های انتخابیه به خوبی انجام شود.

وی، روند نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات شوراها را در استان، مطلوب ارزیابی کرد و گفت: همه شعب در سطح استان برای انجام مراحل مختلف ثبت‌نام داوطلبان آمادگی دارند.

جبارزاده خاطرنشان کرد: استقبال پرشور داوطلبان نامزدی در انتخابات شوراها، نویدبخش انتخاباتی باشکوه است و امیدواریم در روز انتخابات شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی باشیم.

وی گفت: هرچه تعداد داوطلبان بیشتر باشد نشان‌دهنده تنوع سلایق و افکار در عرصه انتخابات است و ان‌شاءالله با برگزاری یک رقابت سالم و باشکوه، شاهد انتخاب افرادی لایق و شایسته به نمایندگی از مردم در اداره امور شهرها و روستاها باشیم.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه نظام اسلامی بر پایه خون هزاران شهید بنا شده است، گفت: انتظار داریم همه کسانی که تخصص و توان کافی برای اداره امور و خدمت به مردم دارند در انتخابات شوراها ثبت‌نام کنند و هرچه کیفیت شوراها از نظر تخصص و توانمندی اعضای آنها بیشتر باشد اداره امور شهرها و روستاها نیز با کیفیت بیشتری انجام خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه دولت یازدهم به نقش شوراها اعتقاد دارد و شورا را یک مقوله تزئینی و تشریفاتی نمی‌داند، افزود: شوراها نقش مهمی در جلب مشارکت مردم در اداره امور کشور دارند و هرچه افراد کارآمد و توانمند در شوراها حضور داشته باشند مشارکت مردم نیز بهتر و باکیفیت‌تر خواهد بود.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به نام‌گذاری سال 1396 به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: ان‌شاءالله در سال جدید، همت مسئولان و مردم عزیز و بزرگوار  در این جهت باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار