استاندار آذربایجان شرقی:
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه هیچ مشکل امنیتی در مرزهای استان وجود ندارد، گفت: مرزهای این استان از امن ترین مرزهای کشور است.
کد خبر: ۳۹۸۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰ 23 March 2017
به گزارش تابناک تبریز،دکتر اسماعیل جبارزاده در حاشیه بازدید از پاسگاه های مرزی استان در گفت و گو با خبرنگاران افزود: حافظان و نگهبانان مرزهای استان با تلاش شبانه روزی خود امنیت را در مرزهای کشور حاکم کرده اند.

وی ادامه داد: 271 کیلومتر طول مرزی استان در سایه پاسداری نیروهای انتظامی و امنیتی در امنیت کامل می باشند و هیچ مشکلی در مرزهای استان وجود ندارد.

جبارزاده گفت: بازدید از پاسگاه های مرزی استان در سال جدید فرصتی برای تقدیر از زحمات شبانه روزی مرزبانان می باشد تا از نزدیک قدردان زحمات و تلاش های این نیروهای خدوم باشیم.

وی با بیان اینکه مرزبانان در سرما و گرما با تمام قدرت از مرزهای کشور پاسداری می کنند، افزود: در سایه تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی استان در سال گذشته هیچ مورد امنیتی در استان رخ نداد.

استاندار آذربایجان شرقی اضافه کرد: حفظ امنیت مسافران و مردم وظیفه مسئولان است و با تدابیر انجام شده اکیپ های امداد و نجات هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی و راهداری در ایام نوروز در آماده باش کامل به سر می برند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :