دور برگشت مسابقات مقدماتی روسیه 2018 در قاره آسیا
تیم ملی فوتبال ایران در شبی که دو رقیب اصلی اش - کره جنوبی و ازبکستان - در راه صعود به جام جهانی 2018 متحمل شکست خارج از خانه شدند، با ترکیبی جدید و جوان شده در خاک قطر به پیروزی ارزشمندی دست یافت که می تواند سند اولین صعود پیاپی کشورمان به بزرگترین رویداد ورزشی دنیا باشد.
کد خبر: ۳۹۸۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۳ 23 March 2017

گل/ قطر صفر - ایران 1 (دقیقه 52: مهدی طارمی): حرکت در عرض و پاس بلند تماشایی انصاری‌فر از میانه زمین، طارمی را در موقعیت تک به تک با سعد الشعیب قرار داد تا او با ضربه بغل پا به گوشه پایین دروازه قطر گل اول ایران را به ثمر برساند.



پس از شکست تیم های ازبکستان و کره جنوبی، این دیدار یکی از حساس ترین بازی های ملی فوتبال ایران در سال های اخیر محسوب می شود. در صورتی که شاگردان کارلوس کی روش موفق شوند حریف خود را در دوحه مغلوب کنند راه خود را برای صعود به جام جهانی هموار کرده اند و با توجه به اینکه سه دیدار از چهار دیدار باقی مانده به میزبانی تیم ملی برگزار خواهد شد کارسختی برای صعود نخواهیم داشت.

به گزارش تابناک ورزشی، شکست خارج از خانه دو رقیب اصلی ایران در راه صعود به جام جهانی 2018 باعث شد تا ضمن بازگشت سوریه و چین به جدول مسابقات و زنده شدن شانس آنها ، شاگردان کی روش این فرصت طلایی را پیدا کنند تا با پیروزی امشب در دوحه مقابل قطر 70 درصد راه سفر به روسیه را طی کنند. همچنین بازی امشب آخرین شانس شاگردان فوساتی است.

ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با قطر از رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه به شرح زیر اعلام شد و کی روش تصمیم گرفت سیدجلال حسینی را به همراه رامین رضاییان نیمکت نشین کند.

پنجشنبه 3 فروردین 1396
استادیوم: جاسم بن محمد دوحه قطر تماشاگر:
داور وسط: لیو ووک من از هنگ کنگ

ترکیب قطر: سعد الشیب، یاسر عیسی(81-حسن عفیف)، ابراهیم ماجد، پدرو کوریا، بوعلام خوخی، لوئیز جونیور(60-علی اسد) ، کریم بوضی اف، حسن الهیدوس، اکرم عفیف، رودریگو تاباتا و سباستین سوریا

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، میلاد محمدی،وریا غفوری، احسان حاج صفی، سعید عزت اللهی، مرتضی پورعلی گنجی، پژمان منتظری، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش(76- امید ابراهیمی)، سردار آزمون(83-مسعودشجاعی) ، کریم انصاری فر(70-وحید امیری)

گزارش زنده بازی قطر - ایران در مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه

البته در صورت شکست تیم ملی وضعیت گروه A رقابت ها بسیار پیچیده خواهد شد و تمامی تیم های این گروه مدعی صعود به جام جهانی خواهند شد که همین دیگر دیدارهای تیم ملی را بسیار حساس خواهد نمود. شاگردان کی روش باید از تعارف رقبا در راه صعود نهایت استفاده را بهره ببرند و وضعیت صعود خود را به مانند سالیان گذشته به دیدارهای آخر موکول نکنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :