شهردار تبریز در دیدار با هیئت سرمایه‌گذاری چینی تاکید کرد به شرط توانمندی:
شهردار تبریز از آمادگی زمینه‌های همکاری شهرداری تبریز با گروه‌های سرمایه‌گذاری، به شرط اثبات توان عملیاتی طرف همکاری خبر داد.
کد خبر: ۳۹۸۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶ 25 March 2017
به گزارش تابناک تبریز، صادق نجفی در دیدار با هیئت سرمایه‌گذاری چینی اظهار داشت: کلان‌شهر تبریز از مراکز مهم صنعتی و تجاری کشور است که ظرفیت‌های اقتصادی آن، ۱۰ درصد از صادرات غیرنفتی کشور را پشتیبانی می‌کند؛ تبریز از شهرهای پیشتاز در همکاری‌های صنعتی و عمرانی با کشورهای مهم است و در سال‌های اخیر، بخش عمده‌ای از مهم‌ترین پروژه حمل‌و‌نقل درون‌شهری خود را با شرکت‌های معتبر چینی به نتیجه رسانده است.

وی ادامه داد: مصمم هستیم که این روند را به شرط اثبات قابلیت‌ عملیاتی گروه‌های سرمایه‌گذاری، در مورد پروژه‌های مسکن‌سازی بافت فرسوده و حاشیه‌نشین و همچنین توسعه و تکمیل ایستگاه‌های مترو تداوم ببخشیم.

دکتر نجفی تصریح کرد: تثبیت و انتقال یک هزار واحد مسکونی حاشیه‌نشین و عملیات اجرایی ایستگاه‌های خط دوم مترو از جمله پروژه‌های سازه و عمران در کلان‌شهر تبریز است که در صورت ‌اثبات ظرفیت‌های تاثیرگذاری گروه‌ سرمایه‌گذاری فنی ، می‌تواند بستر همکاری‌های آتیه‌دار باشد.

روبین رن، قائم‌مقام شرکت فنی و سرمایه‌گذاری کانتری‌گاردن نیز در این دیدار، با معرفی توان سرمایه‌گذاری شرکت خود گفت: کانتری‌گاردن از شرکت‌های پیشتاز چینی است که در برخی از پروژه‌های مهم کلان‌شهرهای مهم جهان حضور فعال داشته و کیفیت فعالیت آن قابل‌ بررسی است.

وی با بیان این‌که مدیران این شرکت، بار نخست است که در ایران حضور یافته‌اند، گفت: تبریز با توجه به موقعیت‌های خاص عمرانی و اقتصادی خود مورد توجه این شرکت قرار گرفته و امیدواریم مقدمات فنی و مطالعاتی، تجارب موفق این شرکت را در شهر تبریز نیز تکرار کند.

در پایان این دیدار، مقرر شد زمینه‌ همکاری طرفین توسط هیئت‌های فنی و کارشناسی، مطالعه و بررسی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :