یادداشت//عادل جعفر موحد
با به اتمام رسیدن مهلت قانونی نام نویسی برای شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا بازهم تبریز رکورد زد!
کد خبر: ۳۹۹۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۵ 27 March 2017
شاید بایستی اولین دیگری به دفتر قطور اولین های این کهن شهر مظلوم بیافزاییم.
البته خودِ این لقب "شهر اولین ها" بیشترین ظلم ها را به تبریز امروز کرده است.
این لقب باعث شده تا به نوعی به یک خودفریبی اساسی دچار شویم و همه ی عقب ماندگی های چند دهه اخیر را با این افیون سکرآور فراموش کنیم و فقط به گذشته ها و نیاکانمان افتخار کنیم. نیاکانی که اگر زنده بودند بابت این کم کاری ها، بی مسئولیتی ها و اهمال کاری های مان دوباره جان به جان آفرین تسلیم می کردند!
حالا تبریز روزهای ویژه ای را تجربه می کند... روزهایی که بسیار غم انگیز و اندوهبار است... حالا کاری نداریم که عطار، بقال، کمدین، ورزشکار، لیسانسیه بیکار و ... برای مدیریت شهری به قدمت و عظمت تبریز کاندیدا شده اند که خود بسیار توهین آمیز است ولی کار به جایی رسیده است که متهمانی که هنوز هم زخمهایی که بر تن شهر و اعتبارش زده اند تازه و دردناک است، کاندیدا شده اند!
نمیدانم اینان با چه رویی دوباره وارد عرصه انتخابات شده اند؟
متهمانی که بر اساس گزارش رسانه ها، حتی احکامشان صادر شده (هرچند علنی نشده) و بی شک چند سالی را مهمان ندامتگاه ها خواهند شد، با گستاخی و جسارتی بی شرمانه دوباره آهنگ شورا کرده اند!
یعنی اینان، تبریز را اینقدر کوچک می بینند؟
یا مردمان تبریز را اینگونه فراموشکار می شناسند که چنین بی پروا وارد گود شده اند؟
بیایید برای مظلومیت تبریز گریه کنیم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
کریم پاداش اصل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
براستی که بر مظلومیت شهرمان باید خون گریه کرد... .روزها و هفته ها و ماهها وقت گرانبهای شورای شهرمان به موضوعات مربوط به چهارتن از افراد شورا گذشت و چه جلسات پشت پرده و صحن علنی ودعوت از افراد علی البدل و فرمانداری و....شایسته است که شورای جدیدبا آرامش و بدون تنش تشکیل شود.ما کارهای مهم داریم تبریز۲۰۱۸ فردا میرسد.
ناشناس
|
United States
|
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
نه عزبز جان، اينها ابن پرروي را از همين حكام نظام ميگيرند كه هرچه دزدي ميكنند كسي كاري به كارشان ندارد، مردم نيز دنبال رو حكام مملكت هستند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :