کد خبر: ۳۹۹۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۶ 28 March 2017
روزنامه نیویورک تایمز درگزارشی نوشت: 'رضا ضراب' بازرگان ترکیه ای که در زندان نیویورک است، 'رودولف جولیانی' شهردار سابق این شهر را به گروه وکلای مدافع خود افزوده است.

براساس این گزارش، یک منبع مطلع که خواست نامش فاش نشود،به این روزنامه گفت که جولیانی به همراه 'مایکل موکیزی' یک وکیل برجسته دیگر ماه گذشته به ترکیه سفر کردند تا در قالب تلاش های خود به نمایندگی از ضراب با رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه دیدار کنند.

نیویورک تایمزافزود: شهردار سابق نیویورک از نزدیکان دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا است و انتخاب وی از سوی ضراب این پرسش را مطرح می کند که آیا ضراب، جولیانی را اجیر کرده تا پرونده اش را در قالب بالاترین سطح دولت ترامپ به سرانجام مثبتی برساند.
به نوشته این روزنامه، موکیزی نیز قاضی فدرال سابق آمریکا و دادستان کل دوره جورج دبلیو بوش رئیس جمهوری پیشین این کشور است.

نیویورک تایمز نوشت: گفته شده است که متهم این پرونده به اتهام نقض تحریم های ایران، جولیانی و موکیزی را به خدمت گرفته است و این دو در امور مربوط به رفع اتهام های جنایی این پرونده، ورود کرده اند و خواهند کرد.

به نوشته این روزنامه ، از زمان روی کارآمدن ترامپ، جهان شاهد گرمی روابط بین ترکیه و آمریکا بوده، به طوری که از مقام های نزدیک به اردوغان نقل شده است که چشم انداز آغاز تازه ای در روابط دو طرف متصور می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار