واکنش استاندار یزد به انتقادات درباره عکس رئیس‌جمهور:
استاندار یزد در واکنش به انتقادات مطرح شده درباره حجاب خانم هایی که با رئیس جمهور عکس یادگاری گرفته اند با اشاره به سکوت این افراد درباره فیلم مادر چاوز گفت: مردم تشخیص می‌دهند دلیل اظهارات چیست.
کد خبر: ۴۰۰۰۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳ 29 March 2017
چرا درباره فیلم مادر چاوز سکوت کردند/ مردم تشخیص می‌دهند دلیل اظهارات چیستسید محمد میرمحمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک یزد در واکنش به انتقاد یکی از ائمه جمعه استان در خصوص عکس یادگاری رئیس‌جمهور با چند خانم در حین کوهنوردی اظهار داشت: افراد بر اساس اعتقادات و نگاه‌های خودشان، نظرات خاص خودشان رادارند و البته همه نظرها محترم است، ولی مردم توجه دارند که در مسائل مشابه این مورد، چه موضع‌گیری شده است.
وی افزود: فرضاً عکسی گرفته‌شده با خانمی که موهایش پیدا بوده اگر ایراد دارد ولی فیلمی که با مادر چاوز گرفته‌شده، آنجا که خیلی روشن‌تر است ولی گفته نمی‌شود و موضع‌گیری هم نمی‌شود.
استاندار یزد ادامه داد: مردم تشخیص می‌دهند علت چیست و بر چه حسابی این مطالب گفته می‌شود، افکار عمومی، آگاهی بالایی نسبت به این وقایع دارد. هرکسی می‌تواند حرف‌هایش را بزند و افکار عمومی هم قضاوت بسیار خوبی نسبت به مسائل دارد و زمینه‌های مقایسه بسیار زیاد است.
استاندار یزد خاطرنشان کرد: اگر یک فرضاً سفری که بوده، چند نفر علاقه‌مند به گرفتن عکس باشند و در عکس چند تار مویشان بیرون بود این جای ایراد و اشکال دنبال شود، این مقاصد سیاسی دنبال می‌شود و در کشور ما طبیعی است و الحمدالله همه نظر می‌دهند و خداراشکر آزادی کامل است ولی چیزی که مهم است داوری مردم است و داوری مردم برای ما از هر چیز ارزش بیشتری دارد.
میرمحمدی در پاسخ به این سوال که نظر مردم در این مسائل چگونه ارزیابی می‌شود، گفت: مردم قبلا نظراتشان را نشان داده اند اگر یادتان باشید در دوره دولت قبل، رئیس دولت مطرح میکرد آیا مشکل، همین چهارتا موی زنان که پیداست و درباره حضور زنان در ورزشگاه هم نظراتی می داد و البته حساسیتی روی این مسائل نبود.
استاندار یزد تاکید کرد: مردم قبلا نظرات خود در آرای خودشان و حضورشان در عرصه های مختلف نشان داده اند و در آینده هم طبیعی است که نظرات مردم هم روی این اظهار نظرات در آرایشان مشخص می‌شود.
گفتنی است بعد از انتشار عکس یادگاری روحانی، رئیس‌جمهور ایران با چند خانم در حین کوهنوردی در ایام عید، یکی از ائمه جمعه استان یزد در یک سخنرانی نسبت به این مسئله واکنش نشان داده است.
حجت الاسلام و المسلیمن سید محمد کاظم مدرسی، امام جمعه محمدآباد یزد در در هفتمین یادواره شهدای اصناف و بازاریان یزد گفت: از اول انقلاب تا کنون حدود 220 هزار شهید تقدیم اسلام کرده ایم، از طرفی حدود 12 هزار و دویست مسئول در کشور وجود دارند. اگر حساب کنیم می بینیم حدود 17 شهید به فیض شهادت رسیده است تا من مسئول در نظام جمهوری اسلامی بتوانم روی کرسی مسئولیت بنشینم. با این حساب این فرد چقدر باید احساس مسئولین بکند؟
به گزارش یزدرسا، این استاد حوزه ادامه داد: واقعا انسان ناراحت می‌شود که مسئولی در نظام جمهوری اسلامی برای رسیدن به کرسی مسئولیت دنیایی خودش برود در جای نامناسبی بایستد و با چند بدحجاب عکس بگیرد و در فضای مجازی منتشر کند. شهدا رفتند که ما مسئولینمان بعداً اینطور تصاویرشان را منتشر کنند؟ اُف بر این مسئولیت، اُف بر این غیرتی که بعضی احساس می کنند باید از طریق بی دینی به کرسی مسئولیت برسند. واقعا اُف بر این مسئولیت ها.
 وی تاکید کرد: هر مسئولی در هر رده ای باید فکر کند و بگوید من باید پاسخگوی شهدا باشم. آقای مسئول! شما از خون همین شهید به مسئولیت رسیدی، اگر آنها نبودند شما هم الان این مسئولیت را نداشتید. باید در این مجالس بیاندیشیم و ببینیم که مسئولیتمان در برابر خون شهدا چیست.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
پویا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
به گفته مقام معظم رهبری هر کسی یک ایرادی دارد
یکی در ظاهر و دیگر در باطن.
به جای اینکه اینقدر روی این مسایل پوچ حساس بشید بهتره که کمی به فکر نسایل عمیقتر نظیر فسادهای مالی سازمان یافته، رانتهای نجومی و اختلاسها و ... کمی دغدغه داشته باشید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
دوباره نزدیک انتخابات شد و گیر دادن به زمین و زمان شروع شد.

۲۲۰ هزار شهید عزیزی که دادیم نتیجه‌اش باید این همه دزدی و اختلاس و حقوق نجومی و بی عدالتی میشد.
اینا رو نمیبینید
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
کلا انتشار چنین عکسی توسط رییس جمهور نامناسب بود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
روحانی رییس جمهور همه است.
نباید ایشون رو گروهی به نام خود مصادره کنن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار