تابناک مرکزی: يك هزار و 740 نخ سيگار قاچاق،روز گذشته در عمليات ماموران اداره نظارت بر اماكن عمومي پلیس امنیت استان كشف شد.
کد خبر: ۴۰۰۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳ 29 March 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرگرد "مهدی تقوی نیا " در تشريح اين خبر گفت: روز گذشته ماموران اداره نظارت بر اماكن عمومي پلیس امنیت استان در تحقيقاتي هدفمند، از فعالیت فردی در شهرستان اراک در زمینه خرید و فروش سيگار قاچاق مطلع و بررسي موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وي ادامه داد: با برنامه ريزي انجام شده،سرانجام ماموران در بستر عملیاتی موفق به دستگیری قاچاقچی مورد نظر و کشف يك هزار و 740نخ سيگار قاچاق پس از بازرسی از واحد صنفی او شدند.

سرگرد تقوی نیا خاطرنشان کرد: اداره نظارت بر اماكن عمومي پلیس امنیت استان با اجراي مستمر طرح‌هاي فرا گیر و نیز تشديد اقدامات كنترلي و نظارتي خود بر واحدهاي صنفي مختلف، همواره درصدد کاهش ناهنجاري هاي اجتماعي و اخلاقي است .

رئيس اداره نظارت بر اماكن عمومي فرماندهي انتظامي استان مركزي در پايان با قدرداني از مشارکت و همکاري خوب مردمي با پليس در انجام موفقیت آمیز ماموریت های گوناگون پلیسی و اعلام تداوم و تشديد اين گونه برنامه ها و اقدامات كنترلي و نظارتي پليس در ایام نوروزی، از عموم شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحدهای صنفی، موضوع را از طريق شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند تا در اسرع وقت در راستای برخورد قانونی با واحدهای صنفی متخلف اقدامات لازم انجام شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار