فرماندار شهرستان نهاوند از ثبت‌نام ۸۸۳ داوطلب در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان نهاوند طی ۷ روز خبر داد.
کد خبر: ۴۰۰۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۴ 29 March 2017
فرماندار شهرستان نهاوند از ثبت‌نام ۸۸۳ داوطلب در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان نهاوند طی ۷ روز خبر داد.

به گزارشتابناک همداناز نهاوند، کریم حمیدوند امروز در نشست با خبرنگاران، با بیان اینکه طی ۷ روز مهلت ثبت‌نام، ۸۸۳ نفر برای حضور در انتخابات شوراها داوطلب شده‌اند، اظهار کرد: از مجموع ثبت‌نامی‌ها ۱۲۰ نفر در حوزه شهری و ۷۶۳ نفر در حوزه روستایی کاندیدای حضور در انتخابات شوراها هستند.

وی ادامه داد: ۸۵۵ مرد کاندیدای انتخابات شوراها شده که از این تعداد، ۱۰۹ نفر در حوزه شهری و ۷۴۶ نفر در حوزه روستایی داوطلب هستند.

وی افزود: همچنین در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی ۲۸ زن کاندیدا شده که ۱۱ نفر در حوزه شهری و ۱۷ نفر در حوزه روستایی داوطلب هستند.

وی با بیان اینکه ۳۱۶ نفر از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراها سابقه عضویت در ادوار گذشته را دارند، تصریح کرد: تعداد کل داوطلبان ۸۸۳ نفر بوده که ۷۳ نفر در شهر نهاوند، ۱۳ نفر در شهر فیروزان، ۲۲ نفر در شهر گیان و ۱۲ نفر در شهر برزول نام‌نویسی کرده‌‌اند.

وی افزود: در بخش مرکزی ۳۶۱ داوطلب، بخش خزل ۲۵۳ داوطلب، بخش گیان ۶۷ داوطلب و بخش زرین‌دشت ۸۲ داوطلب نام‌نویسی کرده‌اند.

حمیدوند با بیان اینکه ۶۷۴داوطلب متأهل و ۲۰۹داوطلب مجرد هستند، عنوان کرد: در چهار شهر نهاوند، گیان، برزول و فیروزان ۱۱ کاندیدا زن هستند که ۹ کاندیدا در شهر نهاوند و یک کاندیدا در شهر برزول و یک کاندیدا در شهر گیان نام‌نویسی کردند.

وی افزود: از مجموع ۸۸۳ کاندیدای ثبت‌نام شده، ۶۰۴ داوطلب دارای مدرک زیر دیپلم،۱۱۰ داوطلب دارای مدرک دیپلم، ۱۸ داوطلب دارای مدرک فوق‌دیپلم، ۱۱۸ داوطلب دارای مدرک لیسانس، ۳۱ داوطلب دارای مدرک فوق‌لیسانس و ۲ داوطلب دارای مدرک حوزوی هستند.

حمیدوند خاطرنشان کرد: از کل ۸۸۳ دواطلب شوراهای شهر و روستای شهرستان نهاوند، سن۶۵ نفر زیر۳۰ سال،۸۱۲ داوطلب بین۳۰ تا ۷۵ سال و۶ نفر هم بالای۷۵ سال هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار