کد خبر: ۴۰۷۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۸ 14 April 2017
سخنان  حجت الاسلام رئیسی پس از ثبت نام در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به شرح زیر است:

اجزای این نظام با رای مردم رقم می خورد، این از افتخارات نظام است که رای مردم در ان تشریفاتی نیست و رای مردم سرنوشت کشور و بخشهای مختلفی از کشور را رقم می زند.

وی افزود: مردم فرصتی دارند در هر انتخابات که ابتدا برای بازنگاهی به آنچه برگزیدند و ارزیابی به انچه انتخاب کردند اقدام کنند و فرصت دوم اراده کردن و تصمیم گرفتن برای اینده کشور است

داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: هر کدام از دولت ها به سهم خوب گام هایی در جهت پیشرفت کشور انجام داند که باید اقدامات خوب دولت ها دولتمردان را ارج نهاد لکن علی رغم همه تلاش هات وضعیت و شرایط کشور در وضعیتی است که مردم سوال می کنند چرا بیکاری؟ مردم نگران کسب و کار و رونق آن هستند

رئیسی گفت: روستاییان و شهرنشینان و نخبگان و صاحب نظران سخناشان این است کشوری با این همه سرمایه های ارزشمند و منابع عظیم انسانی و نیروهای جوان خلاق نوآور و این همه سرمایه که در کشور وجود دارد آیا در شان ملت ما است که شخص بیکاری شرمنده خانواده شود؟ ایا برون رفت از این مسئله امکان ندارد؟ بله امکان دارد، در صورتی که توانی فراتر از دسته های سیاسی فکر کند و به اعتلای کشور و استفاده توانمندی های کشور فکر کند.

وی تاکید کرد: در گام اول نیازمند تحول مدیریتی هستیم اما به معنای این نیست تلاش دولتمردانی که تلاش می کنند ارزمند نباشد بلکه معنا ابن است که باید رویکردها اصلاح شود باید به گونه روند را اصلاح کنیم که هم نقش مردم در اقتصاد قائل شویم و هم بهره وری داشته باشم و باید اقتصادی ایجاد کنیم که در تمکانه های ایام اقتصاد کشور را دچار مشکل نکند و اقتصادی مقاومتی به همین معنا است و این موضوع شدنی است.

رئیسی همچنین یادآور شد: دولت بنده «دولت کار و کرامت» است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار