فرماندار تبریز:
فرماندار تبریز گفت: کاندیداهای انتخابات شورای شهر در صورتی که تمایل به ائتلاف داشته باشند، باید صورت جلسه ائتلاف خود را به کمیته تبلیغات انتخابات ارائه کنند.
کد خبر: ۴۱۴۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶ 26 April 2017
رحیم شهرتی فر در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه احزاب سیاسی دارای پروانه فعالیت، می‌توانند از کاندیداهای مورد نظر خود حمایت کنند، اظهار کرد: کاندیداهایی هم که قصد ائتلاف دارند باید این ائتلاف را به ستاد انتخابات اطلاع دهند. 

وی افزود: افرادی که ائتلاف می‌کنند باید به صورت مشترک به تبلیغات بپردازند. 

وی ادامه داد: لیست نهایی کاندیداهای شورای شهر 17 اردبهشت ماه اعلام می‌شود و کاندیداها بعد از این تاریخ می‌توانند در صورت تمایل، ائتلاف کرده و صورت جلسه آن را به ما تحویل دهند. 

شهرتی‌فر همچنین با اشاره به ضرورت حضور حدأکثری مردم در پای صندوق‌های رای، تاکید کرد: انتخابات ریاست جمهوری تعیین سرنوشت سکان‌دار قوه مجریه برای چهار سال می‌باشد؛ از این رو بسیار مهم و لازم است که مردم با آگاهی کامل، فردی را انتخاب کنند که بتواند مشکلات جامعه را در چهار سال پیش‌رو حل کند. 

فرماندار تبریز افزود: شورای شهر متشکل از افرادی است که برای رسیدگی به مشکلات شهر منابع مالی زیادی در اختیار دارند؛ از این رو مردم باید کسانی را انتخاب کنند که بتوانند این منابع را در مسیر توسعه به کار گیرند. 

وی نقش رسانه‌ها را در این میان بسیار تاثیرگذار و مهم قلمداد کرد و گفت: مشارکت حداکثری و آگاهانه در انتخابات ضرورت دارد که رسانه‌ها می‌توانند در آگاهی بخشی به مردم نقش تاثیرگذار، بی‌بدیل و سرنوشت سازی ایفاء کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :