استاندار آذربایجان‌شرقی:
جلسه ستاد توسعه فناوریهای نفت و گاز استان چهارشنبه 6اردیبهشت در محل استانداری برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۴۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۷ 26 April 2017
به گزارش تابناک تبریز، استاندار آذربایجان‌شرقی در ابتدای این جلسه به پیدا شدن  پیکری از مفقودین حادثه سیل اشاره کرد و گفت ، ما از همه توان فنی خود در یافتن مفقودین این حادثه استفاده میکنیم.

در ادامه جبارزاده به افزایش فعالیت های استان در حوزه نفت اشاره کرد و گفت ،زنگنه وزیر نفت موافقت کرده است که استان آذربایجان شرقی به بخشی از فعالیت های نفتی ورود کند.

وی ازبرگزاری جلسه ای در اوایل خرداد ماه خبر داد و گفت ، دراین جلسه از توانمندیهای استانی در حوزه نفت رونمایی می کنیم.

جبارزاده با اشاره به اینکه بیش از 100شرکت در استان وجود دارد که تجربه فعالیت در حوزه ی نفتی را دارند ، وی افزود ،با هم افزایی می توانیم پیشرفت کنیم و باید از همه داشته های خود بهره ببریم.

وی ابراز کرد ،در هربخشی که نیاز به ورود است باید مجموعه ما با دانشگاههای صاحب تکنولوژی ارتباط برقرار کنند و از تجربیات آنان استفاده کنند.

استاندار اضافه کرد، ماباید از برنامه های بلند مدت صنعت نفت اطلاع داشته باشیم تا بتوانیم مسیر پیشرفت دراین حوزه را درست ترسیم کنیم.وی تصریح کرد ، درآمد حاصل از نفت نباید در دادن حقوق ها هزینه شود.

جبارزاده با بیان اینکه زنگنه موافقت کرده است اتیلن به تبریز هم برسد خاطرنشان کرد ، این  موافقت باعث می شود تبریز به محور نفتی عسلویه وصل شود.

درپایان تفاهم نامه ای میان ستاد توسعه فناوریهای نفت و گاز کشور با استانداری آذربایجان شرقی منعقد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :