7 تا 14 اردیبهشت ماه با مشارکت به­نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) برگزار می‌شود؛
مدیرعامل به­ نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) از مشارکت و همکاری این مجموعه در برگزاری نمایشگاه «پوستر هشت» با موضوع کتاب از تاریخ هفتم تا چهاردهم اردیبهشت ماه در نگارخانة رضوان مشهد خبر داد.
کد خبر: ۴۱۴۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۷ 26 April 2017
به گزارش تابناک رضوی،حسین سعیدی با اعلام این خبر، اظهار کرد: هشتمین نمایشگاه پوستر مدرسان گرافیک مشهد به مناسبت روزجهانی گرافیک و به همت به‎نشر(انتشارات آستان قدس رضوی‎)، مؤسسة آفرینشهای هنری آستان قدس رضوی و گروه مدرسان گرافیک مشهد برگزار می‎شود.
وی به این نکته نیز اشاره کرد که نگارخانة رضوان در ساعت 17 روز پنجشنبه، هفتم اردیبهشت ماه آیین گشایش نمایشگاه «پوستر هشت» را میزبانی می‎کند و این نمایشگاه تا چهاردهم اردیبهشت ماه برای بازدید علاقه‎مندان برپا خواهد بود.
مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی ادامه داد: در هشتمین نمایشگاه پوستر مدرسان گرافیک مشهد، ۵۰ اثر گرافیکی به مناسبت 27 آوریل، روز جهانی گرافیک با موضوع کتاب و کتابخوانی در تابلوهایی به ابعاد 100 در 70 از اساتید برجستة گرافیک به معرض نمایش در می‌آید.
سعیدی خاطرنشان کرد: نمایشگاه «پوستر هشت» صبحها از ساعت 9 تا 12 و عصرها از ساعت 17 تا 20 در محل نگارخانة رضوان واقع در خیابان کوهسنگی مشهد، شمارة 16 پذیرای علاقه‎مندان و هنردوستان خواهد بود.
مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی همچنین یادآور شد: این تابلوهای گرافیکی با موضوع کتابخوانی پس از پایان نمایشگاه در فروشگاههای دوازده‌گانة کتاب و محصولات فرهنگی به­نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) به نمایش درخواهند آمد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار