یادداشت // محسن رضازاده
بعد از اینکه سیاسیون رسانه های منتسب به دولت ، بخشی از اظهارات قالیباف در مورد تولید برق از زباله را انکار کرده و آن را دروغ خواندند ، جهانگیری در مناظره دوم اذعان کرد تولید برق از زباله ها در شهرداری تهران اتفاق می افتد اما میزان آن کم است.
کد خبر: ۴۱۹۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷ 07 May 2017
بعد از اینکه سیاسیون  رسانه های منتسب به دولت ، بخشی از اظهارات قالیباف در مورد تولید برق از زباله را انکار کرده و آن را دروغ خواندند ، جهانگیری در مناظره دوم اذعان کرد تولید برق از زباله ها در شهرداری تهران اتفاق می افتد اما میزان آن کم است. بعد از این اذعان جهانگیری بازهم رسانه های پیرو شروع به تبعیت کورکورانه از پیشقراولان سیاسی خود نمودند . آنها این بار سیاست مال خود کردن این تکنولوژی را اغاز کردند.
 
بعد از این که انکار و تکذیب آنها جواب نداد به ناچار به سوی این خط تبلیغی حرکت نمودند تا اثبات بکنند که تکنولوژی تامین برق از زباله مدیون انهاست و نه قالیباف.
 
همین یک مورد برای اثبات این که دولت و هواداران آنها بهره کمی از صداقت دارند شاید کافی باشد.
 
 اما مورد دیگری که میرسلیم بی صداقتی روحانی را اثبات کرد موضوع بهره برداری از فازهای جدید پارس جنوبی است.
 بعد از افتتاح فازهای 14 و 15 پارس جنوبی دولت تلاش بسیاری نمود تا اثبات کند این پروژه ها محصول برجام بوده است اما میرسلیم به صراحت اعلام نمود این پروژه ها ربطی به برجام نداشته است . روحانی بعد از این انکار فورا در یک دروغگویی آشکار اعلام کرد.
 
کمپروسورهایی که در پارس جنوبی مورد بهره برداری قرار می گیرد بعد از برجام توانسته وارد کشور شود.
اما کارشناسان بلافاصله اعلام کردند این موضوع مصداق بی صداقتی است.
 
البته ناگفته نماند صداقت تنها رییس جمهوری که  احتمال تک دوره ای بودن خدمت وی بسیار بالاست ، از آنجائی زیر ذره بین مخاطبین صداوسیما رفت که او در دفاع از آزادی بیان  و ضرورت انتقاد به دولت سخن گفت ولی میرسلیم به درستی اشاره نمود که تنها رییس جمهوری هستید که بیش از 53 بار منتقدان خود را با بدترین  الفاظ مورد اهانت قرار داده اید مانند بی سواد، به جهنم، بی کار و ..
 
شعار دولت راستگویان که توسط روحانی و در مخالفت با دولت احمدی نژاد مطرح  گردید ، همان روزی بر لب پرتگاه اعتماد عمومی قرار گرفت که نخستین ادعایش در مورد شفافیت و صداقت با مردم ، در قراردادهای محرمانه نفتی و صنعتی با اروپائیان زیر سئوال رفت.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
واخ واخ ...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :