نادر قاضی پور در نشست مطبوعاتی تبریز مطرح کرد؛
نماینده مردم ارومیه با اشاره به تبلیغات نامزدهای شورای شهر گفت: اگر به پول هایتان رحم نمی کنید به کارگران شهرداری رحم کنید. آیا سزاوار است اماکن عمومی پر از کاغذهای تبلیغاتی شود؟
کد خبر: ۴۲۵۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷ 17 May 2017
به گزارش تابناک تبریز به نقل از زیتون، نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در نشست مطبوعاتی تبریز با اشاره به طرح سلامت دولت یازدهم اظهار داشت: دولت مستقر بجای سرمایه گذاریِ کم هزینه در حوزه پیشگیری، اعتبارت کلانی برای درمان خرج کرده است.

وی افزود: بیمارستانهای شخصی و دولتی با مشکلات مالی متعددی روبرو هستند. عدم توجه به پرستاران و پزشکان عمومی یکی از مشکلات طرح سلامت است. این طرح صرفا جیب پزشکان میلیاردر را پر کرده است.

قاضی پور گفت: صافی دیالیز یکی از اقلامی است که براحتی در داخل کشور تولید و عرضه می شود، اما دولت یازدهم مجوز واردات صافی دیالیز از هند را صادر کرده است. داروهای بی کیفیت آسیای شرقی وارد کشور شده و به قیمت گزافی به مردم فروخته می شود.

نماینده مردم ارومیه گفت: شرکت های وارد کننده و توزیع کننده داروهای بی کیفیت در اختیار افراد خاصی است. خانم دستجردی می گوید بنده در دولت دهم، به سختی از آقای مشایی برای دیدار با رئیس جمهور قرار ملاقات می گرفتم. و درمواقع ضروری این قرار بواسطه آقای قاضی زاده هاشمی و بدلیل روابط دوستانه ایشان با آقای مشایی محقق می شد.

وی بیان کرد: نسبت آقای قاضی زاده، آقای مشایی و ثروت هزار میلیاردی ایشان چیست؟ 

قاضی پور با اشاره به دریافتی رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: دریافتی رییس و معاونین این دانشگاه در سال های ۹۴ و ۹۵ بنام کارانه، فعالیت در بیمارستان و.. کمتر از یک میلیارد نیست.

وی افزود: اسناد متعددی از تخلف مسئولین دانشگاه علوم پزشکی تبریز در اختیار بنده قرار دارد. رئیس و معاون این دانشگاه هرماه برای یکدیگر برگه ماموریت صادر می کنند. این درحالی است که آنها تمام وقت در اختیار دانشگاه هستند و برگه ماموریت تخلف آشکار اداری است.

وی اظهار داشت: نسبت شرکت وارداتِ لوازم پزشکیِ استاندار آذربایجان شرقی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز چیست؟ استانداری که متولی یک شرکت واردات است یعنی تولید ملی فاتحه.

وی در ادامه با اشاره به تبلیغات نامزدهای شورای شهر گفت: اگر به پول هایتان رحم نمی کنید به کارگران شهرداری رحم کنید. آیا سزاوار است اماکن عمومی پر از کاغذهای تبلیغاتی شود؟

قاضی پور با اشاره به ادعای رئیس جمهور مبنی بر کاهش ارتفاع دریاچه ارومیه گفت: ارتفاع دریاچه در سال 92، 1271 سانتی متر بود، در سال 96، 1270.6 سانتی متر شده است. در واقع دولت یازدهم نه تنها موفقیتی در احیای دریاچه نداشته، بلکه چند سانتی متر هم از ارتفاع دریاچه کاسته شده است.

وی افزود: حتی اگر بارندگی ها و سیل اخیر هم نبود اختلاف آماری به نیم متر می رسید.

قاضی پور گفت: آیا دریاچه محل دفع پساب و فاصلاب است؟ شهرک صنعتی اوخلار در مجاورت دریاچه تصفیه خانه ندارد و پساب آن همراه آجی چای و با ایجاد حباب وارد دریاچه می شود. 

وی گفت: ستاد احیا ستاد مرگ آذربایجان است. سد باران دوزِ ارومیه را به طور غیرکارشناسی باز کردند و موجب شد تا در سیل اخیر ضربات جبران ناپذیری بر مناطق واردگردد.

نماینده مردم ارومیه گفت: دستور بسته شدن 3هزار چاه را صادر کرده اند، غافل از آنکه اگر این چاهها بسته شود، کشاورزی متوقف خواهد شد. در ادامه نیز دامداری متوقف و صنایع تبدیلی تعطیل خواهند شد.

قاضی پور گفت: ستاد احیای دولت یازدهم اطلاعات کارشناسی دوره گذشته را بنام خود چاپ و 60میلیارد تومان دریافت کرد. اعتبارات ستاد احیا را چه کسانی دریافت کردند؟

عضو کمیسیون صنایع گفت: پژو بازار جهانی خود را از دست داده است. لذا علی رغم مصوبه شورای رقابت با سایپا و ایران خودرو قرار داد بست تا تکنولوژی ده سال قبل خود را به ایران بفروشد.

وی با اشاره به شبکه ی جهانگیری در مس ایران گفت: مس ایران شبکه جهانگیری است و اجازه راه اندازی مس سونگون را صادر نمی کند. حتی وزیر صنعت هم اختیار عزل و نصب مدیرعامل شرکت مس ایران را ندارد. مدیرعامل مس آذربایجان تابع کرمانی هاست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :