امام جمعه تبریز:
امام جمعه تبریز گفت: تثبیت نظام جمهوری اسلامی، ناامیدی دشمنان و خوشحالی پیام اصلی انتخابات است.
کد خبر: ۴۲۶۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 19 May 2017
به گزارش تابناک تبریز، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری صبح امروز در هنگام شرکت در انتخابات در گفت‌وگو با خبرنگاران با تاکید بر اینکه در انتخابات ایران مردم سالاری دینی متجلی می‌شود اظهار داشت: شرکت در انتخابات شرکت در تعیین سرنوشت است که همه باید در این مسئله احساس وظیفه کنند.
وی با بیان اینکه مقبولیت انتخابات حضور مردم در عرصه های انقلاب است، اظهار کرد: به وسیله انتخابات مردم سالاری در کشور تحقق می یابد و با حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای، نظام جمهوری اسلامی تثبیت می شود.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی یاداوری کرد: پیام برگزاری گسترده، باشکوه و با حضور حداکثری انتخابات برای دشمنان این است که در این مملکت نمی توانند تدبیر سوئی کرده یا توطئه ای علیه نظام انجام دهند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه از ابتدای صبح صفوف فشرده در پای صندوق‌های رأی تشکیل شده است ابراز داشت: دنیا متوجه می‌شود که مردم ایران به کشور و نظام وفادار بوده و به رهبر خود لبیک می‌گویند.

وی با بیان اینکه این انتخابات برای دشمنان و دوستان داخل و خارج کشور پیام دارد، گفت: حضور گسترده مردم در این انتخابات برای سرنوشت آنان خیلی موثر است زیرا مردم با رای و دست خود رئیس قوه مجریه را که دارای اختیارهای وسیع و دومین مقام عالی کشور است را انتخاب می کنند و رئیس جمهوری نیز می تواند با تشکیل کابینه ای مقتدر برای رفع مشکلات اقتصادی و فرهنگی و حل معضل بیکاری اقدام کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :