پیام قدردانی استاندار آذربایجان شرقی از مردم استان؛
استاندار آذربایجان شرقی در پیامی عنوانن کرد: ملت بزرگ ایران، بار دیگر عظمت و شکوه آفرید و با حضور کم‌نظیر خود در صحنه تعیین سرنوشت، شکوفه‌های بوستان اعتدال و امید را به بار نشاند. انتخابات 29 اردیبهشت با حضور تعیین‌کننده مردم، به حماسه‌ای ماندگار تبدیل شد که ثبات، امنیت و پیشرفت کشور را تضمین می‌کند.
کد خبر: ۴۲۷۲۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰ 20 May 2017
 اسماعیل جبارزاده در پیام خود به مناسبت حضور حماسی مردم در انتخابات 29 اردیبهشت آورده است: باید که به خاطر این نعمت بزرگ، پیشانی شکر به درگاه الهی گذاشت. باید به پای چنین ملتی گل‌ها و بوسه‌ها ریخت که دوباره آمدند و حماسه تدبیر و امید را برای ایران و اسلام تکرار کردند. دست‌مریزاد به سرانگشتانی که چنین هنرمندانه و هوشمندانه، شکوه و سربلندی را بر لوح تقدیر کشور، نقش زدند.

سلام بر ایران و سلام بر آذربایجان، سر همیشه سرافراز ایران! سلام بر تک‌تک مردمان آگاه و قدرشناس آذربایجان شرقی که به میدان آمدند و سرنوشت کشور و نیز شهر و روستای خود را رقم زدند.
این‌جانب به‌عنوان فرزند کوچک این خطه، ضمن تبریک این حماسه سرشار از خیر و برکت به شما مردم عزیز و رهبری معظم انقلاب، وظیفه می‌دانم از حضور حماسی مردم قدردانی کنم؛ به‌ویژه آنکه این رقابت بزرگ سیاسی، در کمال متانت، آرامش و به‌دوراز هرگونه حاشیه و تنش انجام شد.
همچنین لازم است به تمامی دست‌اندرکاران محترم، اعم از عوامل اجرایی، بازرسی و نظارت، نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و نیز اصحاب رسانه که دست در دست هم، امر خطیر انتخابات را به انجام رساندند، خداقوت عرض کنم؛ بخصوص که در کنار انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، در دو حوزه انتخابیه مراغه-عجب شیر و اهر-هریس، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی نیز برگزار شد.
برادران و خواهران ارجمند و بزرگوارم! فضای رقابتی انتخابات با شور و حرارت تبلیغات و نقدها و چالش‌هایش امروز به ایستگاه رفاقت و خدمت رسیده است. اکنون همگان موظفیم صرف‌نظر از نتایج آراء، کدورت‌های احتمالی پیش‌آمده در ایام رقابت‌های انتخاباتی را از سینه‌ها پاک کنیم و یکدل و یکرنگ چنان همیشه دست در دست هم دهیم به مهر و با استعانت از درگاه احدیت همه باهم و با وحدت و همدلی، تمام توان خود را برای خدمت به میهن و مردم، پیشرفت کشور و آبادانی شهرها و روستاهای استان عزیزمان به‌کارگیریم تا در عمل، شاکر خداوند و سپاسگزار این مردم بزرگ و حماسه‌ساز باشیم. بمنّه و کرمه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :