از این تعداد صندوق شمرده شده، محسن هاشمی رتبه اول و احمد مسجد جامعی رتبه دوم را کسب‌ کرده‌اند. محمد علیخانی دیگر نامزد اصلاح طلبان در انتخابات شورای شهر تهران نیز رتبه ۲۱ را به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۴۲۷۲۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۵ 20 May 2017
برخی منابع خبری، ارزیابی و پیش بینی «تابناک» مبنی بر پیشتازی محسن هاشمی در انتخابات شورای شهر تهران را تایید کرده‌اند و در نخستین صندوق‌های رای شورا که شمارش آرای شان به پایان رسیده، هاشمی در صدر قرار گرفته است.
 
به گزارش «تابناک»؛ بنابر نتایج شمارش آرای ۱۶۱۱ صندوق انتخابات شورای شهر تهران  لیست مورد حمایت شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان (امید) بیشترین آرا را به خود اختصاص داده است.

آن گونه که ایلنا گزارش داده، از این تعداد صندوق شمرده شده، محسن هاشمی رتبه اول و احمد مسجد جامعی رتبه دوم را کسب‌ کرده‌اند. محمد علیخانی دیگر نامزد اصلاح طلبان در انتخابات شورای شهر تهران نیز رتبه ۲۱ را به خود اختصاص داده است.

 همچنین مهدی چمران سرلیست اصولگریان (خدمت) در انتخابات شورای شهر تهران رتبه ۲۲ و علیرضا دبیر دیگر نامزد حاضر در لیست خدمت رتبه ۲۳ را کسب کرده‌اند و به ترتیب به عنوان عضو اول و دوم علی‌البدل شورای شهر تهران برگزیده شدند.

گفتنی است؛ تعداد صندوق شمارش شده (۱۶۱۱ صندوق) مربوط به شعب مختلف اخذ رای در شهر تهران است و مربوط به یک منطقه یا محدوده خاص نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار