دبیر اجرایی هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی آذربایجان شرقی گفت: نتایج حاصله انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی استان به غیر از شهرستان تبریز به تایید هیات های اجرایی و نظارت رسیده است.
کد خبر: ۴۲۸۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲ 22 May 2017
عزیز آقایی افزود : تنها در شهرستان تبریز تا این لحظه هیات نظارت شهرستان در حال تطبیق صورتجلسات با نتایج تجمیعی اعلام شده از سوی هیات اجرایی است که در صورت مطابقت داشتن نتایج با صورتجلسات هیات نظارت منجر به اعلام نتیجه نهایی و اعلان آگهی عمومی خواهد شد.
دبیر اجرایی هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی آذربایجان شرقی گفت:در شهرها و روستاهایی که نتایج انتخابات به تایید هیات نظارت رسیده و اعلام آگهی شده است کاندیداهای معترض به نتایج انتخابات می توانند با در دست داشتن مستندات در خصوص تخلف در آن حوزه انتخابی شکایات خود را به هیات های نظارت  بخش و شهرستان مربوطه تحویل دهند.
وی تاکید کرد:رای مردم حق الناس است و داوطلبین معترض مطمئن باشند که شکایات آنها با حضور هیات های اجرایی و نظارت به طور دقیق بررسی خواهد شد تا کوچکترین حقی از کسی ضایع نشود.
وی با بیان اینکه هیات های نظارت بخش و شهرستان ها با تمام قوت به وظایف قانونی خود می پردازند گفت:دبیر خانه هیات عالی نظارت استان نیز در کنار این عوامل در جهت استیفا حق تمام کاندیداها و صیانت از آرای مردم حرکت می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :