پیام شهردار تبریز به منتخبان پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی تبریز؛
شهردار تبریز با صدور پیامی، ضمن تبریک به منتخبان پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تبریز، تاکید کرد که شورای پنجم، بستر تحولات آتیه‌ساز در تاریخ توسعه شهر تبریز خواهد بود.
کد خبر: ۴۲۸۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۳ 22 May 2017
 در پیام صادق نجفی آمده است: حماسه اردیبهشتی ملت ایران،  مسیر توسعه کشور را در دو بخش «دولت» و «مدیریت شهری»  قوام بخشید و در کنار انتخاب رئیس‌جمهور، اعضای شورای اسلامی شهرهای کشور را به عنوان رکن مهم مردم‌سالاری دینی در حوزه مدیریت شهری، انتخاب کرد. 
  
در ادامه این پیام با اشاره به اهمیت انتخابات شوراهای اسلامی شهر، آمده است: تقارن دو انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر، فرصت مهمی است که باید صرف تقویت هم‌‌گرایی بین دولت و بخش‌های مدیریتی شهری شود. 
  
نجفی در ادامه این پیام متذکر شده است: مدیریت اجرایی شهر، هویت و ماهیت خود را از شورای شهر می‌داند و مصمم است تا با حمایت، نظارت و هدایت پارلمان محلی، چشم‌انداز تکامل و تعالی شهر را بپیماید. 
  
شهردار تبریز با تقدیر از عموم نامزدان عضویت در شورا، موفقیت ۱۳ عضو منتخب شورای پنجم را تبریک گفته و اظهار امیدواری کرد، حضور پرشور شهروندان در انتخابات ۲۹ اردیبهشت، پشتوانه شورای پویا و توانمند باشد. 
  
نجفی در قسمت دیگری از پیام خود پیام خود با تقدیر از تلاش ها و فعالیت های شورای چهارم، خاطرنشان کرده است:  دستاوردهای عمرانی و اجتماعی چهار ساله اخیر، با پشتوانه شورای توانمند دوره چهارم رقم خورده و شاخص‌های ملی و بین‌المللی کلان‌شهر تبریز را ارتقا داد. انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸ میلادی، ثمره مهم آن پشتوانه ارزشمند است که افق توسعه شهر را با محوریت اهداف بین‌المللی ترسم کرد. 
  
وی در این پیام با تقدیر از حضور پرشور شهروندان تبریزی همانند دیگر شهرها و روستاهای ایران اسلامی در انتخابات آورده است: شهروندان آگاه و زمان شناس تبریزی با حضور گسترده خود در پای صندوق های رای، بار دیگر یکدل و همراه، فرمان رهبر معظم انقلاب را لبیک گفته و برگی درخشان در صحیفه عزت و آگاهی کشور ثبت کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار