فرهنگی:
رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به اعتراض برخی از نامزدهای انتخابات شورای شهر تبریز در صورت صلاحدید شمارش موردی صندوق‌ها اتفاق خواهد افتاد.
کد خبر: ۴۲۹۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱ 24 May 2017
محمدحسین فرهنگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: طبق گزارشات رسیده برخی از نامزدهای انتخابات پنجمین دوره شورای شهر تبریر اعتراضاتی در خصوص شمارش آرا داشتند که هیأت نظارت شهرستان و فرمانداری تبریز در حال رسیدگی به این موضوع هستند.

وی با بیان اینکه هیأت نظارت شهرستان در حال تطبیق صورت جلسه در خصوص شکوائیه‌های واصله هستند، گفت: بعد از تنظیم صورتجلسه تمام شکایت‌های مربوط به هر صندوق راجع به انتخابات را مورد بررسی قرار خواهند داد.

رئیس مجمع نمایندگان استان با اشاره به اینکه درخواست‌های معترضان بیشتر به شمارش مجدد آرا مربوط است، گفت: بعد از بررسی شکوائیه‌ها در صورت لزوم صندوق‌ها به صورت موردی شمارش مجدد شده و اگر تغییراتی مشاهده شد، احتمال شمارش مجدد صندوق‌ها وجود دارد.

وی متذکر شد: استعفای هیأت نظارت استانی قبل از انتخابات موضوعی بود که باید قبل از انتخابات به صورت کامل رفع می‌شد تا بعد از انتخابات جای هیچ شک و شبهه‌ای وجود نداشت.

فرهنگی افزود: البته برای حل موضوع هیأت‌هایی تعیین شده بود که در کل انتخابات و بعد از آن مشغول به کار بوده‌اند.

گفتنی است، صبح روز سه‌شنبه، دوم خردادماه تعدادی از کاندیداهای معترض به نتایج انتخابات شورای شهر تبریز در فرمانداری تبریز جمع شده و جلسه‌ای را با فرماندار تبریز برگزار کردند و سپس شکوائیه‌ای نیز به نماینده ولی فقیه در استان ارسال کردند که طبق گفته فرماندار تبریز نتایج در اسرع وقت اعلام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :