معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی:
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: وظيفه ما اين است كه علاوه بر تقدير از امدادگران، از حوادث گذشته درس گرفته و نهايت تلاش خود را براى كاهش تلفات جانى و مالى در زمان وقوع حادثه به كار گيريم.
کد خبر: ۴۲۹۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵ 24 May 2017
به گزارش تابناک تبریز، محمدصادق پورمهدى در آيين تجليل و تكريم از فعالان امدادرسانى به حادثه سيل در آذربايجان شرقى، افزود: سعى مى كنيم كه نقاط ضعف خود را رفع كرده و براى تقويت نقاط قوت خود بكوشيم.

وى با اشاره به آغاز امدادرسانى و جستجوى مفقودين سيل اخير از ساعات اوليه بروز حادثه با دستور استاندار، عنوان كرد: همان‌طور که به آسیب‌دیدگان و مصیبت‌زدگان حادثه قول داده بودیم عمليات جستجوى مفقودين را تا پيدا كردن آخرين نفر ادامه دادیم.

معاون عمرانى استاندار آذربايجان شرقى با بيان اينكه نقش مردم در امدادرسانی به آسیب‌دیدگان سيل اخير آذربايجان، بسيار ‌کم‌نظير بود، گفت: بايد به مردم بها دهيم و در همه عرصه‌ها از مشارکت آنان استفاده کنیم.

وی با قدردانی از زحمات شبانه‌روزى جمعيت هلال احمر در این حادثه، خواستار تامين تجهيزات مورد نياز برای ايام بحران از سوی جمعیت هلال احمر کشور شد.

پورمهدی در بخش ديگرى از سخنان خود با اشاره به مشاركت ٧٠ درصدى مردم استان در انتخابات اخیر، گفت: امیدواریم با اعتماد مجدد مردم به دكتر روحانى در چهارسال آينده نيز شاهد ارائه خدمات بيشتر و بهتر به مردم از سوى دولتمردان باشيم.

در اين مراسم، با اهداى لوح تقدیر از سوى دبير كل جمعيت هلال احمر كشور از زحمات معاون سياسى و امنيتى استاندار و معاون عمرانى استاندار آذربايجان شرقى قدردانی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :