محمدکاظمی:
جشن پیروزی حسن روحانی در انتخابات با حضور هواداران دولت و جمعی از مدیران شهرستان و سخنرانی نماینده مردم ملایر در سالن الغدیر برگزار شد.
کد خبر: ۴۲۹۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱ 25 May 2017
جشن پیروزی حسن روحانی در انتخابات باحضور هواداران دولت و جمعی از مدیران شهرستان و سخنرانی نماینده مردم ملایر در سالن الغدیر برگزار شد.

به گزارش تابناک همدان از ملایر: محمدکاظمی در این گردهمایی پرشور در سخنانی کوتاه حضور هوشمندانه ملت در انتخابات را نشانه بلوغ سیاسی جامعه دانست و رأی به روحانی را رأی به عقلانیت و تدبیر برشمرد.


وی با اشاره به دوم خرداد ۷۶، این رویداد را نقطه عطفی در توسعه سیاسی کشور و گشایش فضای تعامل و گفتگوی گرایش‌های سیاسی مختلف در کشور توصیف کرد و ثمره این تحول تأثیرگذار را نقش‌آفرینی بی‌بدیل ملت در استمرار و تعمیق حق حاکمیت ملی عنوان نمود.

نماینده مردم ملایر با تجلیل از نقش ماندگار آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و بزرگانی چون حضرت حجه الاسلام سید محمد خاتمی دررویش سیاسی و بالندگی اجتماعی مردم در عصر حاضر، زعامت مدبرانه و حکیمانه مقام معظم رهبری را نقطه اتکا و ضامن توفیق مردم بیان نمود.

کاظمی ابراز امیدواری کرد همچون سال گذشته با ارتباطات سازنده و صمیمانه با اعضای کابینه تدبیر و امید فرصت خدمت مضاعف به مردم عزیز ملایر فراهم گردد.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار