رئیس هیأت بدمینتون استان سمنان خبر داد
رئیس هیأت بدمینتون استان سمنان از برگزاری مسابقات انتخابی بدمینتون این استان در اواخر خردادماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۴۳۰۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵ 26 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، علی مؤذن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: شمار علاقه‌مندان در استان سمنان به رشته بدمینتون افزایش پیدا کرده است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی بدمینتون در رده‌های سنی پایه در سمنان تصریح کرد: این رقابت‌ها اواخر خردادماه و ابتدای تیرماه امسال برگزار خواهد شد.

رئیس هیأت بدمینتون استان سمنان با تأکید بر اینکه رقابت‌های بدمینتون سمنان در رده سنی پایه انتخابی استانی است، اضافه کرد: نفرات برتر این پیکارها در قالب تیم استان سمنان در رده‌های مختلف سنی به مسابقات قهرمانی کشور اعزام خواهند شد.

مؤذن در تشریح وضع زیرساخت‌های رشته بدمینتون در استان سمنان تصریح کرد: زیرساخت‌ها در رشته بدمینتون در استان ساختاری مطلوب دارد؛ شاهرود و سمنان ازجمله شهرستان‌های برخوردار از سالن اختصاصی بدمینتون به شمار می‌روند.

وی با تأکید بر اینکه سمنان از استان‌های برتر در حوزه زیرساخت‌هاست، اضافه کرد: طبق ارزیابی سال ۹۵ که فدراسیون انجام داده است، سمنان در فهرست استان‌های برتر قرار دارد.

رئیس هیأت بدمینتون استان سمنان اظهار کرد: نگاه ویژه‌ای به حوزه پشتوانه‌سازی برای بدمینتون استان داریم و اقدامات خوبی هم در این راستا انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار